Hoe ziet je ideale vakantie eruit?

Beste vaders en moeders,

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Inge Lammers, ik ben 20 jaar en ik studeer hbo communicatie.
Voor een project van school ben ik benieuwd naar hoe jonge gezinnen hun ideale vakantie zien.

Gaan jullie met het vliegtuig of de auto, ga je naar een hotel of een camping en waar moet een accomodatie aan voldoen? Waar houd je rekening mee nu je een kleine hebt? Wat neem je mee op vakantie? Waar twijfel je aan en waar heb je vragen over?

Kortom hoe zien jullie je ideale vakantie als je die zou kunnen samen stellen?

Ik ben heel erg benieuwd en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Inge Lammers
 
Hoi Inge.
Voor mijzelf ziet de ideale vakantie er heel simpel uit, zon zee en strand haha..Maar met 2 kleine kinderen gaat dat niet door.
Wij zijn vanaf dat onze oudste 4 maanden was 3x per jaar naar een bungalowparc (landal, centerparks sunparcs enz. ) geweest.. Zo komen toch aan onze 3 weken vakantie en op die manier is het voor hem ook leuk.
Sinds 4 maanden hebben we er een tweede bij, en daar gaan we begin volgend jaar voor het eerst mee op vakantie. Ook weer naar een vakantie park! Daar heb je bedjes, een bad, en verder alles redelijk bij de hand, zoals electra, warm water enz. enz.
Volgend jaar zomer willen we een tent/huisje huren aan het strand..Kinderen hebben meestal niet veel nodig om tevreden te zijn, geef ze zand en water en hun vakantie is begonnen!!
Gr. Anne-Marie
 
Hallo Inge,

Ideale vakantie is natuurlijk iets anders dan wat je uiteindelijk gaat doen. Mijn man en ik gingen met z'n tweeen naar Skandinavie en dat vonden we altijd geweldig. Maar voor volgende zomer hebben we een huisje bij Landal Greenparcs geboekt. We willen er wel tussenuit, maar een tentje met een kindje van bijna een jaar, zien we toch niet echt zitten. Een vakantiepark is praktisch, alles bij de hand, eigen sanitair, en je hoeft niet ver te reizen. En we hebben er wel heel veel zin in, hoor!