Hoe ziet jullie babykamer eruit?

Wij hebben net gister alles besteld.
Gewoon allemaal witte meubels en de rest oppimpen met een leuk behangetje enz enz.
Volgende week weten we wat we krijgen,dus dan mag ik me gaan uitleven!!

Heb jij al ideeen? Of heb je de kamer al klaar..

Omdat we de 2e krijgen krijgt Vera een nieuwe kamer en blijft de babykamer, babykamer. We hebben de muren wit met 3 grote wandschilderingen. Deze hebben we gemaakt met behulp van een overhead projector. De meubels zijn ook wit, maar door veel gebruik te maken van gekleurde accesoires lijkt het wel heel vrolijk. Voor de 2e willen we wel een andere klamboe (is nu limoen) en andere gordijnen (zijn nu oranje) om het toch een beetje een eigen draai te geven. Verder gaat alles wat van Vera zelf is mee naar haar kamer en zullen we nieuwe accesoires moeten gaan kopen (of krijgen :))
zal zo even proberen een paar foto's te vinden van de muurschilderingen.

groetjes Daniela

Onze babykamer is gesplits in 2 kleine kamertjes doormiddel van 2 grote boekenkasten.

Ik heb witte boekenkasten en dan op de achterwand bij de planken zeg maar heb ik leuke wolkjes folie geplakt.

En de baby zijn deel word wit/ ...... met schattige konijntjes en beertjes in wit/ .......

En me zoontje krijgt piraten.

ik zal binnenkort foto ´s plaatsen

Hoi Gaby,

Ik ben benieuwd naar je foto's.
Hoe jij het beschrijft willen wij het ook gaan doen, heb alleen geen idee hoe.
Het kamertje is ook niet zo groot nl.
Hoe groot is jullie kamertje?

Groetjes Manda

De kamertjes zijn 2 bij 2 maar ik heb geen kleding kast erin alleen een boeken kast met mandjes erin en daar doe ik de sokjes en rompertjes in etc. De beddengoed ligt in onze kast en de kleding komt gewoon in de commode en de luiers ook.

Ik heb ook op de achterkanten van de kasten bij me zoontje waar je de achterkant ziet piraten en bij de nieuwe beeb konijn met beertje.   Dus dat ze wel een thema kamer hebben.

Wat een leuke ideen weer zeg!

Wij hebben zelf de babykamer nog, als het een jongetje wordt blijft deze zo, er komt alleen nieuwe vloerbedekking in en als het een meisje wordt wil mijn vriend er een (hopelijjk licht) roze kamer van maken.( we weten het hopelijk woe.)  
Ik heb gebroken witte meubels, lichtgeel behang en heb er een band van winnie the pooh op geplakt....probeer later nog wel foto's!

Het is idd zo dat je met een mooie muurschildering, of leuk met kasten te werken de meest geweldige kamers krijgt dus ik ben echt heel benieuwd naar jullie foto's!

Groetjes Brechtje

Terug
Bovenaan