Hoe ziet jullie babykamer eruit?

Onze babykamer is voornamelijk creme-spuitwerk met een
hoog plafond ..op 1 muur is blauw met groen geschilderd soort
van lucht met gras zeg maar en daarop kindervoetjes.
De meudeltjes zijn strak eiken-look en de gordijnen creme.
Ik ga alleen de voetjes roze maken die zijn nu nog blauw en ga
hier en daar roze accenten maken door middel van dekentjes en schilderijtjes ed.

Veel meer ga ik niet veranderen wat dat spuitwerk overschilderen is
nogal een karwei.

Lorenzo slaapt nu op een kamer die ook in tweeën gedeeld is maar dan
door een wandje die behangen kan worden en aan 1 kant is een dakraam geplaatst
voor wat meer daglicht.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Onze kamer krijgt 3 verschillende behangen op 1 muur( van eiffinger) namelijk roze ruit, roze steep en rode bloem.
Staat erg leuk bij elkaar...De rest van de muren wordt gewoon wit met een rood gordijn en roze en rode accenten zoals bv mandjes, verkleedkussen hoezen en lakentje ledikant.
De meubels zijn allemaal wit.

Jullie begrijpen dat het een meisje wordt...

Dit zijn mijn muurschilderingen. het zijn afbeeldingen van Playgro. Deze drie beesten heeft Vera ook als knuffel, waarschijnlijk blijven deze wel op de babykamer staan.

Deze foto is niet zo duidelijk, maar dit is dus het bedje met nu nog een groene klamboe, hier gaan we waarschijnlijk nog een andere voor kopen. rechts kun je nog een klein stukje van de schildering zien, hebben jullie een beetje een idee van hoe groot ze zijn.

groetjes Daniela

Wat een leuke kinderkamers allemaal en wat een leuke ideeen zeg.
Wij kunnen er niet mee bezig ivm ons huis wij wonen in een duplex en hebben maar 1 slaapkamer hetis allemaal niet zo groot dus we zijn druk op zoek naar een ander huis op moment bezig met woningruil maar ja duurt ook allemaal maar.
Was van het weekend wel ff wezen shoppen en gekeken bij kamertjes en foto;s van gemaakt we hebben ons oog op 2 laten vallen dus nog even kijken.
We kunnen toch nog niets bestellen als we geen ander huis hebben tegen die tijd moet het bij ons op de kamer dus dan zit een babykamer er niet in wel jammer maar ja kan niet anders dus.
Hebben we er wel 1 wat we dus hopen dan doen we in iedergeval rode accenten dus daar zijn we al over uit.
Nu alleen nog wachten en goede hoop houden.
Wens jullie er allemaal veel succes mee.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan