hoe ziet jullie kinderkamer eruit?

wij hebben er een groot aqarium van gemaakt

alles is blauw en groen met vleugje paars en oranje

zeer kleurvol

we hebben ook op de deur verf waarop je kunt krijten leuk voor later

met overal visjes en finding nemo spulltjes

de commode hebben we zelf gemaakt en beschilderd het bedje heb ik vroeger nog ingelegen

hmm vrij saai tot nu toe....
Toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen kreeg Marielle een knalroze kamer. De kleinste kamer hebben we neutraal geel gemaakt. Een 2e baby zag ik niet zitten vanwege een heftige 1e keer, dus werd dat mijn game-room.
Omdat we niet wisten wat het zou worden is het geel gebleven met een 2e handsledikantje en de oude commode waar ik nog op gelegen heb als baby (we hebben een erg klein inkomen, dus niks nieuws, maar dat geeft niet).

White-wash meubeltjes en rood-witte muren / gordijnen enz. Is nu dus alweer voor een jongen en een meisje gebruikt.
Tijmen heeft inmiddels een echte peuter-jongetjes kamer. Oranje met wit en een hele grote trein met dieren op de muur. Heeft mama zelf geschilderd, ben ik best trots op al zeg ik het zelf, haha.

welke kinderkamer?

danny slaapt gewoon bij ons. Zeker tot hij een jaar is, dat heb ik met rachel ook zo gedaan en ik zou het nu niet anders willen.

dus voorlopig nog geen verf en behangplannen hier hoor.

groetjes irene

Christian slaapt in een groene kamer met creme-witte meubeltjes (van marktplaats.nl, ooit liefdevol zelf gemaakt door een opa, maar niet die van Christian, ha, ha!). De keuze van groen was heel makkelijk: er hingen al mooie groene gordijnen en we wilden absoluut niet de standaard: blauw = jongen, roze = meisje. En geel is onze woonkamer al...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

hoi,

senna heeft een heel leuk kamertje.
3 muren wit en 1 muur oranje. en dan ook veel accesoires in oranje, zoals klamboe,aankleedkussen, enz.
heel leuk vinden wij zelf. hihi...

liefs marijke

Hallo,
toen wij nog niet wisten wat het zou gaan worden wilden we een oranje nijntje kamer maken. Meubels kregen wij (tweedehands) van mijn schoonzus, ik vond dat altijd zo'n mooi kametje.
Toen ik wist dat het een meisje ging worden werd ik ineens verdrietig(hormonen??) van het idee oranje kamer. Wilde witte meubels met lila. Manlief heeft toen samen met zijn broer alle meubels wit gespoten, lila nijntje behang op 2 muren, 1 muur wit en 1 muur gewoon lila behang. Laminaat op de vloer en een mooie klamboe boven haar bedje. Een echte mooie meidenbabykamer!
Liefs, Anne

Terug
Bovenaan