hoe ziet jullie kinderkamer eruit?

bij ons gele muren  met groene accesoirres en een behangstrook van boerderijdieren,schilderijtjes van dieren en lichtbeuken meubels.
en een neplaminaat vloer(vinyl)

Wij hebben een muur rood geverfd. De meubels zijn beuken met (gebroken)wit, degelijke stoere meubels. De gordijnen zijn gebroken wit met ballonnen erop. Het hemeltje heeft dezelfde stof en aan de muur nog rode fotolijstjes.
De kamer was eerst van onze oudste, maar die heeft nu een peuterkamertje met voertuigen en dieren.
Onze dochter slaapt nu in de kamer die haar broer eerst had. Niets aan veranderd.
Gr. Sonja

De meubeltjes zijn whitewash grenen, 3 planken van Ikea aan de muur en een mooie witte leren stoel (voor onszelf om in te zitten). Maisgeel op de vloer en dezelfde kleur gordijnen.
Erg neutraal dus, maar hij is al druk zat door al dat kleurrijk speelgoed en zo.
Groetjes Veerle

Hallo,

De kamer van onze Teun is een beetje in retro-stijl.
Een jaren 50 bedje, ouderwetse commode en schilderijtjes.
Mijn moeder maakte de gordijntjes en de hemel en de lakentjes met ouderwetse randje, echt superleuk!

Verder is alles wit met rood-geel-blauwe accenten, de primaire kleuren.
Wij vinden het zelf en heel grappig en gezellig kamertje.

Wil je het ook eens zien... kijk maar in mijn fotoboek!
http://www.dse.nl/~teun_adriaanse/

wij wonen bij mijn schoonouders. We hebben 2 kamers een kleintje en de iets grotere. In de kleine kamer slaapt Arjun. De muren en de gordijnen zijn   eenvoudig.... We hebben Alles wit met pastel geel, groen, roze en blauwe accenten. De coomode is aangepast met een groot blad zodat Arjun in de lengte voor me ligt en ik op eenkruk kan zitten met mijn benen onder het blad. Boven Arjun's bedje is een plank met knuffels en een lichtgele hemel met knuffels er in genaaid. ook hebben we boven het bed alle kaarten opgehangen. Er staad in het kamertje nog een badje een stoel en kruk. Er staat ook een grote garderobe kast met al onze kleren er in..

Het is er eenvoudig, maar een heerlijk plekje...

Als het goed is, krijgt Arjun een nieuw bedje. het kan omhoog en omlaag en de spijlen aan eenkant kunnen weggeklapt worden...

Groetjes

Een knus kamertje van ca. 6, 5 vierkante meter. Een rood jaren zeventig schommelwiegje, een oud blauw/wit geverfd en behangen kastje uit de jaren '50 en een ladenkast van de Ikea.   Beetje een Hollandthema in rood, wit blauw.
Dit was voor de geboorte, innmiddels is het allemaal nog wat verder opgeleukt een aangekleed.

Groetjes Dionne

Terug
Bovenaan