Hoe zijn jullie mannen/vrienden!!!!

A

Anoniem

Guest
Hai zeg

Een vraag voor allemaal.
Hoe zijn jullie mannen in deze periode!??
Zijn ze de nuchterheid hemzelf of zijn ze ook een beetje zenuwachtig????
Ben daar wel erg benieuwd naar. Bij die "van mij" lijkt het alsof  hij alles onder  
"controle"  heeft. Ben daarom wel eens bang er te veel mee bezig te zijn!!

Hoor graag van jullie groetjes
Moppie

Hoi meid

Mijn man doet heel relex over. Vindt het soms wel leuk, als ik denk dat het misschien raak kan zijn, maar soms ook weer niet.
Soms geef hij mij het gevoel, dat ik steeds met dezelfde klachten aankomt, en er gebeurt maar niks.....................
Dus wacht hij het maar even af. Dit zegt hij ook tegen mij.
Hij geeft mij (non) verbaal  duidelijk wat rust, als ik soms teveel mee bezig bent.
 dat vindt ik weer een plus punt.

mannen kijken toch anders tegen aan, dan wij vrouwen. Vinden het wel leuk, maar op hun eigen manier.

groeten nathalie

Hoi Moppie

Ik herken het helemaal.
Ik vroeg er toevallig net naar.., hij zegt er heus wel mee bezig te zijn en is erg benieuwd hoe zo'n dikke buik me zal staan. Maar ik hoor hem er verder niet veel over!
Ik ben er ook veel meer mee bezig, maar wij voelen ook veel meer!
Wij zijn degene die alles aan den lijfe ondervinden, je nod, gevoelige borsten enz,
Daarom is het ook zo fijn om hier alles met elkaar te bespreken!
Mannen komen nou eenmaal van mars! ha ha

Liefs Steef

Hey meiden,

Ik dacht dus inderdaad dat mijn vriend zo zou reageren zoals jullie beschrijven.
Maar hij reageert heel anders ..................... hij is heel enthousiast en houd zich er erg mee bezig. Hij vindt het ook erg leuk om de verhalen op dit forum te lezen en zoekt veel dingen over het vaderschap op internet op. Ik weet wel dat het zijn grootste wens is om een kleine van ons samen te krijgen maar dat hij zo met mij en de gewenste zwangerschap mee zou leven en had ik niet verwacht.

Ik vind het in ieder geval een heerlijk gevoel om dit allemaal samen te doen.
Maar goed, mannen blijven soms vreemde wezens dus dit kan ook allemaal het begin zijn ............ in dat opzicht hebben wij iets meer geduld dan mannen

Heel veel liefs Sandra

Heb zelf een ventje dat me enorm steunt als ik het moeilijk heb. Ook doet hij voorstellen om verder te gaan als het te lang duurt. Dit gaat dan vooral over het moment dat duivels er aankomen. Tijdens de klusdagen en op de wachtmomenten durft hij er al eens een grapje over te maken. Wat alles dan toch wat luchtiger maakt. Natje

Hoi,

Mijn vriend is redelijk betrokken bij het hele gebeuren.
Kan ook wel eens na het vrijen zich afvragen of dit het dan misschien zou zijn, maar de volgende keer ook vrij nuchter.
Nu ik zo overtijd ben (inmiddels zijn we op dag 43 aanbeland) vindt hij het ook wel erg spannend allemaal, maar is er wel minder mee bezig als ik dat ben.

En hij kan niet wachten tot ik weer een dikke buik heb. Hij vond/ vindt dat echt supermooi en bijzonder. Tijdens m'n vorige zw.schap smeerde hij ook elke avond mijn groeiende buik in en legde regelmatig z'n hand of een oor op m'n buik.

Groetjes,
Marije

Wat kunnen mannen eigenlijk lief zijn........toch wel.....
De mijne ook hoor. Vooral als ik zoals elke maand weer vermoed dat ik zwanger ben zie ik hem al weer glimlachen en zegt dan ook heel rustig; meid, we zien wel, we wachten wel af....

Toen ik in Januari ontdekte dat ik zwanger was (6wk mk) was hij echt heel lief. Ik moest voorzichtig doen hahha. En hij durfde eigenlijk niet meer te sexen, bang dat ie het vruchtje zou schaden. Hij heeft toen ik mijn mk kreeg vreselijk zitten huilen. Maar we weten dat we zwanger kunnen worden en we gaan er gewoon weer helemaal voor
En soms moeten we, hoe moeilijk het ook is, ons ook kunnen verplaatsen in een man. Hij voelt niks aan zijn lichaam en ziet ons alleen maar dagdromen haha. Wat moet hij nog zeggen als we wéér aankomen met zwangerschapssymptomen? Ja, alleen dus dat je af moet wachten en dat zou ik ook gezegd hebben!!

Nou, boze papa (voor wie dat niet weet, die heeft hier aardig lopen zieken over hoe vreselijk vrouwen zijn) lees maar goed, hier kun je nog wat van leren!!

groetjes Jeannette

Hoi Moppie,

Mijn vriend is eigenlijk heel nuchter en zegt altijd als het komt dan komt het, en heeft veel meer geduld dan ik. Maar is erg lief voor me en steunt me heel erg goed.
Ik ben eigenlijk de gene die juist veel minder geduld heeft( mag wel na 11 maanden klussen) en iedere keer staat hij me bij.
Soms vind ik het jammer dat hij zo nuchter is want dan krijg ik het gevoel dat hij er minder mee bezig is dan mij, maar ik weet dat dat niet zo.
Soms wou ik dat ik in een mannen lichaam zat en niet elke maand die spanning hoef te hebben, en aan de andere kant zou ik er niet aan moet denken als mijn vriend zwanger zou zijnhihihi.

groetjes Saskia 30

p.s zo te lezen hebben wij allemaal hele leuke lieve mannetjes, en zijn er gelukkig geen boze papa's!

Terug
Bovenaan