A
Anoniem
Guest
Hoi!
Mijn vriend en ik zijn nog niet begonnen met 'klussen' maar zijn van plan tegen het einde van dit jaar te stoppen met anticonceptie. Ik ben sinds kort wel met de pil gestopt om mijn cyclus op gang te laten komen. We willen dus nog zeker een half jaartje wachten, vooral ook omdat het voor mijn vriend toch nog wel een grote stap is. Hij moet nog even aan het idee wennen, al weet ik dat hij als het zover is een superpapa zal zijn. Hij is dol op kinderen en heel geduldig, dus dat gaat goed komen. Ik merk wel dat als we het er over hebben hij een beetje zenuwachtig wordt, het komt nu echt steeds dichterbij. Hij weet dat ik liever vandaag als morgen mama word, en hij voelt zich misschien een beetje onder druk gezet. Maar hij weet ook dat we pas gaan proberen als we er ALLEBEI aan toe zijn. Ik hoop dat dat snel zal zijn. Het helpt wel dat vrienden van ons nu papa en mama worden. Hij ziet hoe blij die jongen er mee is en dat het dus vooral heel leuk is om ouders te worden, al gooit het je leven misschien een beetje op zijn kop.
Hij is dus nu in een soort gewenningsfase en ik hoop stiekem dat hij over een maand of 4 a 5 zegt dat ie wil gaan klussen! hihi
Groetjes!
Billie