Hoe zijn jullie mannen/vrienden!!!!

Hoi!
Mijn vriend en ik zijn nog niet begonnen met 'klussen' maar zijn van plan tegen het einde van dit jaar te stoppen met anticonceptie. Ik ben sinds kort wel met de pil gestopt om mijn cyclus op gang te laten komen. We willen dus nog zeker een half jaartje wachten, vooral ook omdat het voor mijn vriend toch nog wel een grote stap is. Hij moet nog even aan het idee wennen, al weet ik dat hij als het zover is een superpapa zal zijn. Hij is dol op kinderen en heel geduldig, dus dat gaat goed komen. Ik merk wel dat als we het er over hebben hij een beetje zenuwachtig wordt, het komt nu echt steeds dichterbij. Hij weet dat ik liever vandaag als morgen mama word, en hij voelt zich misschien een beetje onder druk gezet. Maar hij weet ook dat we pas gaan proberen als we er ALLEBEI aan toe zijn. Ik hoop dat dat snel zal zijn. Het helpt wel dat vrienden van ons nu papa en mama worden. Hij ziet hoe blij die jongen er mee is en dat het dus vooral heel leuk is om ouders te worden, al gooit het je leven misschien een beetje op zijn kop.
Hij is dus nu in een soort gewenningsfase en ik hoop stiekem dat hij over een maand of 4 a 5 zegt dat ie wil gaan klussen! hihi
Groetjes!
Billie

Hoi allemaal,

Mijn man was de eerste twee maanden niet zo erg ermee bezig. Hij wist dat het zo'n drie maanden meestal duurt voordat de pil volledig is uitgewerkt. Maar sinds afgelopen zaterdag is hij er volledig van overtuigd dat het hem gelukt is! Hij geeft nu ook voordat we gaan slapen een kus op mijn buik en als hij thuiskomt vraagt hij hoe het met ONS gaat. Enorm schattig. Ik ben alleen bang dat hij erg teleurgesteld zal zijn als ik volgende week toch ongi word. Zijn zus heeft afgelopen december een kindje gekregen en eergister heeft hij het kindje voor het eerst de fles mogen geven. Hij vond het geweldig, heeft ertegen zitten praten en vroeg om de minuut of hij het wel goed deed. Ik merk aan hem dat hij zelf ook heel erg graag een kindje wil, en dat allemaal wil meemaken.
Ik kan niet wachten tot het zover is om hem te vertellen dat hij papa wordt.
Duimen dus voor volgende week zaterdag!

Groetjes Hanneke

hallo allemaal,

Mijn mannetje is er net zo mee bezig als ik. Ook hij ziet alleen maar zwangere vrouwen lopen of mensen met kinderwagens en kan dan heel vertedert kijken, echt geweldig!
Hij vraagt ook bijna dagelijks hoe het met me is, en denkt er vaker aan om te klussen dan ik (sterker nog hij maakt zelfs een schema wanneer we moeten klussen) dit had ik dus echt nooit gedacht!
Ik hoop daarom ook heel erg dat ik hem heel snel kan vertellen dat hij papa wordt. Ik kan haast niet wachten tot die dag aanbreekt!!

groetjes kreeftje

Hoi moppie,

Die van mij denkt nu alleen maar aan het  klussen hahaha............ en hij zit steeds aan mijn buik om te vragen of er een baby in zit....
Hij is er dus ook erg mee bezig vooral zij beste vriend is net vader geworden en hij had altijd gedacht eerder te zijn.

Succes de komende maand

Groetjes

Ha Moppie, een goed onderwerp heb je uitgekozen, iedereen schrijft vol lof over haar partner... Goed gedaan, even wat anders aan ons hoofd. Hier komt mijn verhaal...

Mijn partner is er echt mee bezig. De eerste maanden was hij ook echt zenuwachtig als ik nog niet ongi was. Echt schattig! Verder is hij er wel mee bezig, maar minder dan ik natuurlijk. Hij maakt wel vaak opmerkingen en streelt aan mijn buik met een lieve smile. Toch laat hij af en toe wel weten dat ik er niet teveel op moet hopen. Maar geeft me helemaal gelijk dat ik er vaak aan denk en mee bezig ben, dit is tenminste een goed teken dat ik ook echt achter mijn beslissing sta.

Hallo,

Mijn vriend is de rust hemzelve. Maar als ik dan toch weer ongi ben geworden dan kan hij mij zo'n gevoel geven alsof het mijn schuld is dat het weer mis is gegaan. Ik heb het daar met hem als eens over gehad maar dan voelt hij zich weer schuldig omdat hij mij dat gevoel geeft. Dus eigenlijk zitten we er allebei net zoveel over in en zijn we er mee bezig !!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan