Hoe zijn jullie mannen?

Hey,

Ook ik heb het echt heel erg getroffen met mijn vriend. Hij ziet er erg naar uit om zijn baby echt vast te houden. Het voelen aan de buik heeft ie nu ook wel een beetje gehad.....

Hij is vooral bezorgd als ik me ff minder voel..... harde buik heb of iets dergelijks. Gelukkig alle begrip van zijn kant.

Maar idd, als er ff een hormoonimpuls komt, dan is het begrip wel wat minder idd hahahaha.

Mijn partner krijgt ook een 10 hihi

Het verhaal van Blossom en van mama-in-wording zijn voor zooooooo herkenbaar!!! Soms heb ik het idee dat ie van het niet wil zien dat ik ergens last van heb. Mischien is het bij het probleem dat ik heel lang (lees tot +/- 2weken geleden) alles nog gewoon zelf heb gedaan, wat ook eigenlijk niet meer ging. Hij vind het allemaal prima, maar zal ook niet op maandagochtend (hoeft pas om 11.00 uur te beginnen ivm winkeltijden) om dan alvast de aardappels enzo te schillen voor 's avonds. Moet ik ook allemaal nog doen na dat ik thuis kom van m'n werk. Dat is soms wel heel erg jammer. Ook 's avonds op de bank leg ik mijn benen op zijn benen (ligt het ook wat hoger) ivm dikke voeten. Begin ik gewoon af en toe te 'zeuren' van auw..m'n voeten doen zo'n zeer. Maar hij zal ze dan niet ff masseren ofzo. Dat is wel heel jammer. M'n voeten zijn 's avonds net van die worstjes die dan ook niet meer krom zijn te krijgen. Ach..'k hoef nog MAAR 4 weken hooguit 6 weken, maar hoop eerlijk gezegt dat het niet meer zolang gaat duren. Zelf begin ik het ook nu wel beu te raken. Al die harde buiken 's avonds. Nog 2 dagen werken en dan lekker verlof tot januari 2011!!! Maar ik mag dan weer niet mopperen op hem, want na het eten mag ik niets meer doen van hem. Dan doet hij de vaatwasser enzo inruimen en MOET ik op de bank gaan liggen, maar tja dat is ook weer niet echt het aard van het beessie. Doen toch nog dingen 's avonds, maar niet meer poetsen. Dat heb ik nog wel lang gedaan. Hij helpt me gelukkig ook goed in de huishouding, stofzuigen/badkamer/wc enzo. Stoffen dat lukt me zelf nog wel is ook niet zwaar :). Bed verschonen doen we wel weer samen, maar moet ik eigenlijk ook niet meer doen. Ach, voor hem is het soms ook niet makkelijk, zeker nu het einde nadert. En hij is niet zo'n prater, maar hij vind het net zo spannend als ik.

Liefs

Terug
Bovenaan