Hoe zit dat hier met de tandjes..

A

Anoniem

Guest
Juul kreeg vorige week dr 2 voortandjes, de ondertandjes heeft ze al vanaf 3 maanden ongeveer en nu zag ik net dat er ook nog een snijtandje doorkomt naast die voortandjes!
Arme kind krijgt 3 tanden tegelijk, en ik me maar afvragen waarom ze zo jengelt, aan de sch**terij is en aan dr oortjes trekt de hele dag...wel een beetje sneu.

Maar ik vroeg me af wie er hoeveel tandjes heeft inmiddels en of dat ook zo achterlijk snel gaat als hier?

hoi,hoi,

Hier gaat het niet zo snel. Evi heeft sinds een maand 2 ondertandjes (wel een lief gezicht hoor) en daar heeft ze weinig last van gehad.
Nu zie ik verder niks meer, dus ik ben benieuwd.

groetjes Sonja

Tandjes krijgen is erfelijk bepaald. Je kindje krijgt ze of precies op dezelfde tijd als jij ze kreeg als baby. Of ze loopt gelijk met je partner.
Hier nog een tandenloos bekkie. Ik kreeg de eerste met 6,5 maand, dus eens zien wat er dan hier gebeurt.

Anne

hoi,
jaap, 7,5mnd, heeft sinds 2 weken 2 ondertandjes. Ze kwamen tegeljk door en zonder problemen. Ik zie al wel een aantal tanden "door de kaak heen schijnen", maar op de plek waar ze doorkomen is alles nog rustig. We wachten het maar af.
Vind het wel heel schattig staan, 2 tandjes onderin!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hier ook nog geheel tandloos. Manlief had tandjes met 4 maanden, dus Christian zal wel op mij lijken. Alleen mijn moeder weet niet meer wanneer ik mijn eerste tandje kreeg.... dus we laten ons verrassen...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 maanden)

Nog geen tandjes in zicht...wel veel bijten op alles wat in de mond kan, zeveren van jewelste en aan de sch**terij....beetje kappotte billetjes...maar ik zie niks. Dus afwachten maar

Groetjes Monique

Tessa van bijna 6 maanden heeft nog geen enkel teken dat er ook maar 1 tandje door komt haha.

We zien het wel

ach, mijn mannetje is er ook zo vroeg bij, zoo zielig! Vandaag had hij het er zwaar mee.

Hij heeft al 3 tanden onder en op dat moment zijn er nog 3 tanden zichtbaar aan het doorbreken en zijn er diverse bulten in de mond te zien. Ik wou dat het wat rustiger aan gign voor hem.

Terug
Bovenaan