Hoe zit dat toch?????

Marjan,

Grote boer? Haha! Ik moest er wel om lachen!

Bedankt, voor je lieve reactie! De wens blijft idd, maar soms snap er gewoon helemaal niets meer van.

Fijn dat er dan zo'n forum is war je gewoon anoniem je ei kwijt kunt!

Liefs grotebroer

Hoi Marjan,

Grote boer, nou ja...ik moest er wel om lachen, haha!

Ik bekijk je niet met andere ogen dat je makkelijk zwanger raakt, maar soms lijken de verschillen zo groot.

Ik klaag niet, ik geniet, maar soms heb je van die dagen...

Bedankt, voor je lieve reactie!

Liefs grotebroer

Ps Misschien plaats ik nu wel 2x een bericht, maar volgens mij ging er iets fout.

Hey meiden!

Bedankt voor jullie reactie! Bij onze eerste was ik er ook zo onwijs mee bezig & lukte het in ronde 7.. Duurde wel een eeuwigheid natuurlijk! Nu ben ik er veeeeel minder mee bezig, maar naar mate het langer gaat duren komt het gevoel van willen steeds meer! Ik ben echt heel blij met onze gezonde zoon hoor begrijp me niet verkeerd! Maar als het nu lukt zit er al 3 jaar tussen, had gehoopt op ietjes minder.. Wat ik dan vervelender vind worden is dat je dan mensen spreekt die oeps zwanger zijn... Dan denk ik wel altijd, "zij wel.." Jaloezie natuurlijk, helaas niks aan te doen..! Ik ben er ook wel van overtuigd dat het er mee bezig zijn veel mee te maken heeft, maar ja nu (pas) ronde 4... En steeds weer bij die 30 dgn dan denk ik er wel aan ja... Anders valt het reuze mee...
@ Grote broer klote meis van de mk's... Hopelijk lukt het gauw!!
En idd soms heb je van die dagen dat je ff je ei kwijt moet toch!??
Ow ja iets grappigs, ALS het deze mnd zou lukken dan ben ik dezelfde maand uitgrekend als van onze zoon..! :-S

Vergat nog wat neer te zetten!!!

Hopelijk lukt het voor ons allemaal gauw!! Het is fijn om zo nu en dan je ei kwijt te kunnen zonder een rare reactie te krijgen!
Zo weet je toch dat iedereen er wel eens mee zit!!!

Thanx girls!! Liefs mamasun!

Terug
Bovenaan