hoe zit het bij iedereen met de nachten????

ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jullie kleintjes het s'nachts doen.                               slapen ze door, of krijgen ze nog een voeding?

ons muisje slaapt nu een week of 5 helemaal door en eerst tot half 7 toen tot half 8 en de laatste 3 dagen tot half 9 of zelfs 9 uur.
Ze krijgt trouwens om half 10 de laatste fles en rond 10 uur ligt ze weer in bed.
chloe is nu 13 weken.

groetjes pally

Lukas is nu elf weken. Hij krijgt sinds een week of drie geen nachtvoeding meer maar dat wil niet zeggen dat hij echt doorslaapt. In het begin moest ik er regelmatig uit om hem te rekken met een speentje. Tegenwoordig komt hij meestal rond half vijf ook dat rek ik tot een uur of zes maar dat gaat een stuk beter dan voorheen. Meestal hoef ik er nu nog maar een of twee keer uit. Vaker dan twee keer eruit doe ik zowieso niet. Ik laat hem dan liever ff huilen, want nooit langer dan een paar minuten duurt en dan slaapt hij door tot zes of zeven uur. Ik hoop dat hij nog een keer gebeurt dat ik er helemaal niet uit hoef want ik moet volgende week al weer aan het werk. Maar ja, ik heb het niet voor het zeggen. Uiteindelijk bepaalt meneer wat hij zelf wil. Ik ben wel blij dat hij na het flesje van zeven uur bijna altijd gelijk gaat slapen (half acht, acht uur naar bedje toe) en ook na het flesje van elf uur hebben we geen kind aan hem. Alleen jammer dat hij om elf uur zo slaperig is dat we het flesje echt er in moeten ' duwen'.

Hoi
Danique sliep al 6 uur door toen ze 2daagjes oud was.
Dat deed ze tot ze 7 weken oud was, daarna werd het steeds langer.
Nu is ze bijna 13 weekjes oud en ze slaapt nu tot 10 uur 's ochtends door.
Ze krijgt rond elf uur haar laatste fles.

Liefs Ilse

Hoi,

Nikki is nu 5wkn en 4dgn oud en slaapt al bijna 2wkn de nacht door. Daarvoor kwam ze maar 1 keer per nacht. Heerlijk. De horrorverhalen kgelden dus niet voor iedereen.Als ze haar laatste voedingen maar rond 23.00 krijgt.

groetjes van Anouschka

Hoi,

Jamie slaapt nu sinds 2 weken ong. 8 uurtje door. Hij wordt 'snachts
nog wel meestal 1 keer wakker, maaar dan geef ik hem zijn speen en een
aai over zijn bol en dan slaapt hij weer.

Groetjes Natasja

Rafael sliep eigenlijk vanaf het begin al door. Maar we moesten hem toen 's nachts wakker maken omdat hij best klein is en dus wel moest eten. Helaas is hij daar aan gewend geraakt. Maar op zich valt het wel mee. Hij krijgt rond 23 uur zijn laatste flesje en komt 's nachts 1 keer voor een flesje.Meestal tussen 4 en 5 uur. En dan wordt hij pas weer wakker tussen 7 en 8 uur. Niets te klagen dus. Hij wordt donderdag 4 weken.

Liefs Maria

Jeetje wat goed zeg...dat al die kleintjes al doorslapen!!

Hier nog echt elke (!!)  nacht aan het spoken.

Hij is nu 10 weken en het lijkt wel steeds erger te worden.
Hij gaat al rond 18.30 naar bed en we moeten hem dan wakker maken voor de voeding van 2300 uur. Dat is dus wel lekker want wij hebben wel de avond voor onszelf.

Dan gaat hij weer pitten maar vanaf een uurtje of 1.00 begint het gespookt.
Het is niet eens dat hij echt honger heeft volgens mij, maar heel vaak ligt hij te huilen en te woelen in zijn slaap. En wat dat dan is....krampjes, dingen verwerken, etc?...geen idee!
Wel heel erg vermoeiend want we gaan er soms wel 4 a 5 keer per nacht uit.

Meestal duwen we zijn speentje erin, aai over zijn bol...en dan gauw verder slapen. Uiteindelijk geef ik hem dan rond 3 a 4 uur nog een nachtvoeding.
We hebben hem ook wel eens laten huilen, maar volgens mijn vriend is het geen aandacht vragen, want hij doet het vaak terwijl hij slaapt. Lekker vaag dus.

Ik heb geen idee hoe we hier vanaf kunnen komen.........word er eerlijk gezegd best moedeloos van, want zoals ik al zei lijkt het eerder erger dan minder te worden....

Heeft iemand misschien tips?

ps. ik ben aan het overstappen van bv naar kv, hoop dat dat misschien gaat helpen.

ps2. als je me in week 1 verteld had dat we in week 10 nog dit gedoe zouden hebben dan had ik er toen al spontaan het bijltje bij neer gegooid...vind het echt vreselijk vermoeiend!!

Terug
Bovenaan