hoe zit het bij iedereen met de nachten????

Ja daar heb ik ook aan zitten denken, maar dat werkt niet. Hij is zo moe en jengelig vanaf 17.00.

En het is natuurlijk ook wel lekker dat wij de avond voor ons zelf hebben (maar de nachten zouden ook wel lekker zijn hihi)

Nou ja...het blijft uitproberen.

Eerst maar eens overstappen op KV. Wie weet hoe het dan gaat.

En mischien gaat ie het op een dag doen (doorslapen).....papa en mama hopen het zoooo!!

hoi mama 3007
het ligt waarschijnlijk aan de geboortedatum. Patrick is ook van 30 07 en die komt ook nog 's nachts.
In het begin was het echt een drama. Was soms wel 3 keer per nacht wakker.(ik heb alleen flesvoeding gegeven)
Nu komt hij om 23.00 uur voor de laatste fles soms iets later en dan rond 5.30/ 6.00 uur weer. na zijn fles slaapt hij weer verder. Hij was ook de avonden lief en sliep hij maar nu hou ik hem wakker tot een uur of 8 en dan valt hij meestal in slaap tot een uur of 23. Dan een lekkere gevulde fles met kleine speen en hij slaapt iets langer.
Patrick is er wel een die zich niet aan schema's houdt hoor!
Probeer een keer zijn eigen ritme te doorbreken en hem dus wakker te houden. Misschien dat hij dan 's nachts beter slaapt.
patrick heeft ook wel last van krampjes en daar heb ik cinababy voor gekocht. Ik doe de druppels in een beetje rooibos thee en dan heeft hij minder tot geen last meer.

Succes en ik hoop dat je snel meer kan slapen!
groetjes sacha

Pff als ik dat zo lees dat de kleintjes al slapen tot half 8 ben ik best beetje jaloers ook al mag ik niet klagen.

Marissa (12 weken) krijgt om 18.30 uur een fles en slaapt sinds een paar dagen dan tot de volgende voeding 22.30 uur. Gisteren heb ik deze slapend gegeven. Alleen vannacht was het ineens 04.00 uur. Die nachten daarvoor klokslag 05.00 - 05.15 uur. Ze heeft ook wel eens een korte periode gehad dat ze tot 06.30 juur sliep en dat ik haar wakker moetst maken voor de fles. Het is dus iedere nacht weer een verrassing wanneer ze wakker wordt.
Het is ook neit uit te stellen met bijv. een speen als ze eenmaal wakker is, want dan brult ze de hele buurt wakker en mijn man moet ook om 6.00 uur weer op. Binnenkort moet ik weer werken en ik hoop dat ze dan toch echt tot 06.30 uur slaapt.

hoi hoi
nou hier nog eentje die nog niet doorslaapt hoor ... nog niet bijna ook haha
demy krijgt tussen 21.30 en 22.30 haar laatste voeding en dan komt ze meestal rond 3.00 uur en dan alweer rond 6of7 uur ....
ik vind het heel vermoeiend , maar gelukkig komt ze dan alleen om te drinken en ze krijgt een schone luier en dan slaapt ze gelijk weer verder !!!

toch heb ik het gevoel dat kindjes die flesvoeding krijgen veel sneller en langer doorslapen dan kindjes die borstvoeding krijgen .....zit er meer voeding in flesvoeding?

succes allemaal en het   komt allemaal goed ....alleen bij de een gaat het sneller dan bij de andere haha

doeii kus mariska mv demy

Hallo,
Jari sliep vanaf 4 weken ongeveer door van 23.00-23.30 tot 5.30-6.00. En daarna sliep ie steeds iets langer. Meestal slaapt ie nu tot zijn fles van 7 uur door, maar soms word ie ook nog wel eens iets eerder wakker en wil ie het tutje hebben.
Hij krijgt om 22.30 zijn laatste flesje en daarvoor moet ik hem ook nog eens vaak wakker maken, want vanaf 20.00-20.30 slaapt ie goed.
Overdag slaapt hij ook goed maar ook vaak korte hazeslaapjes en wil veel er onder bij zijn. Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

bij mila is het nog wat wisselend.ligt eraan hoelaat ze s,avonds heeft gehad.maar meestal drinkt ze nog een fles tussen 9.00 en 12.00 en dan s,nachts eentje en dan s,morgens vroeg.liefs piewie.mama van mila 16-9-06

Terug
Bovenaan