Hoe zit het bij jullie met de PSZ?

Pff 4 dagdelen, ik vind het nogal veel, ze zijn pas 2,5 jaar???
Maar ja, je hebt dus duidelijk geen keus, ik zou ook het kdv aanhouden hoor
daar kunnen ze toch ook leuk spelen.
Hier gaan kindjes 2 dagdelen, Linde gaat bijv. op maandag en woensdag ochtend.
Als ze 3 jaar worden "mogen" ze evt. een dagdeel meer komen.
De psz waar Linde nu zit is 's middags een bso dus hier alleen ochtendgroepen, fijn voor mama voor de boodschappen en de poets.

liefs Daniëlle.

Ik vindt het ook wel heel erg veel, zeg... Hier zijn ze 2 ochtenden per week open, de dinsdag en donderdag. En 2 dagdelen lijkt me meer als genoeg voor z'on klein hummeltje.
Als ik in jou schoenen stond had ik m ook op het kdv gehouden. Als hij het er ook nog eens naar zijn zin heeft!

succes

liefs
di silva

4 dagdelen is idd erg veel voor zo'n klein kindje, alhoewel het maar net is wat ze gewend zijn, want hoeveel kindjes gaan er geen 4 of 5 dagen naar een KDV. Maar ik begrijp dat het voor jouw om praktische redenen niet handig is, dus dan zou ik er ook voor kiezen om hem alleen op het KDV te laten blijven.

Hier is de PSZ alleen 's ochtends. Op maandag is er een speciale taalgroep, voor allochtone kindjes en kindjes die wat 'achterlopen'. Siebe gaat op dinsdag-, en donderdagochtend en dan is er nog een groep op woensdag-, en vrijdagochtend, Hier dus geen keus om hem eventueel nog een dagdeel extra te laten gaan, maar ik vind dit ook meer dan voldoende. En even de handjes vrij......heel kort gezegd.....HEERLIJK!!

hoi,
wel stom zeg 4 dagdelen..
zou ik niet doen, zo als je het nu hebt lijkt me dan ook goed..en fabio leert daar ook gewoon met andere kindjes om te gaan dus..
Hier mogen ze met 2 jr en 3 maanden geplaatst worden..Mila is deze week voor het eerst gegaan.gewoon 2 dagdelen.wel een ochtend en een middag en bij het opgeven moet je dan uit verschillende combinaties kiezen.ik heb de wo middag en vrijdagochtend.
betaal er z'on 49 euro voor pm.
nu blijken deze dagen niet zo vol te zijn,dus er zit een kleine kans in dat ze deze dagdelen gaan   opheffen,,daar ben ik dus niet zo blij mee..
ik ga haar n ieder geval never op allerbei mijn vrije dagen wegbrengen want dat vindt ik echt niet leuk.
succes met je keuze..
gr piewie.mv Mila en ?

vindt het idd ook wat veel 4 dagdelen
Wij doen marek ook niet naar een psz hij gaat 2 middagen naar het kdv en een middag naar oma   en eerlijk gezegt vindt ik dat meer dan genoeg!

mira mv marek en ??

hoihoi

Lorenzo gaat wel naar een psz hij dan 2 dagdelen
vindt mama meer dan genoeg.
Ik ben thuisblijfmama dus ik denk dat een psz wel goed
voor hem is.
We hebben hier keuze uit 4 psz in het dorp waarvan er bij 1
ook 4 dagdelen verplicht is er mag daar wel in overleg gestart worden
met 3 dagdelen maar iuteindelijk moeten ze wel naar 4.
Ik vind dat wel veel bij alle andere psz hebben we de keuze twee of drie dagdelen
en dan is er ook nog keuze op welke dagen maar wel altijd een ochtend
en een middag.(2.5 uur).
Als Lorenzo naar een kdv zou zijn gegaan dan was hij niet naar
een psz gegaan het lijkt me zo dubbelop.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

4 dagdelen vind ik ook heel veel hoor!
Hier gaan ze 2 dagdelen,een ochtend en een middag.
Ik zou hem ook gewoon alleen naar het kdv doen hoor.
Delano mag met 2,5 jaar naar de psz.
Hij gaat wel,maar hij gaat ook niet naar het kdv.
Groetjes Tanja

Jaimey gaat 2 dagdelen naar de peut.
Hij gaat di ocht en vr ocht.
Heb bij verschillende gekeken maar hier is het erg verschillend.
Je heb bij verschillende peuterspeelzalen dus 2, 3, 4 dagdelen.
Aangezien ik 2 meer als zat vindt heb ik hiervoor gekozen.
Hier mogen ze trouwens als ze 2 jaar zijn.
Maar ik zou fabio lekker op de kdv laten.

gr kaat

Terug
Bovenaan