Hoe zit het met de kilo's?

Hi dames,
Hoe zit het met jullie?
Ik weeg nu zo'n 85 kilo, kleintje wordt 19 weken zaterdag.
Ik woog op het laatst 98 de honderd net nie gehaald.
Ik heb gisteren ook een weegschaal gehaald bij de trekpleister, die kostte maar drie euro, eentje met stippen, die hadden in het wit met roze en wit met groen en wit met blauw.
Natuurlijk heb ik de wit met roze stippen gehaald.
Ga me nu iedere week wegen, misschien ook wel een beetje opletten met eten.
X

Ik zat een week na de bevalling vijf kilo onder mijn oude gewicht. Maar ik moet tot mijn spijt vertellen dat die vijf kilo er ook weer bij zijn gekomen.
Ben nu dus aan de gang om ze weer kwijt te raken.

sandra mv nick en tess

hallo

ik was een aantal weken na de bevalling meer kwijt als wat ik voor de zwangerschap woog.
helaas heb ik de tip om goed te eten ivm BV iets te goed gevolgd en nu weeg ik helaas weer een aantal kilo's meer. ik ben vorige week begonnen met lijnen (geen snoep,weinig fris en bij snack trek iets van fruit, of ontbijtkoek) en ben  gelukkig alweer 2 kilo kwijt
ik heb nu maat 46, met de zomer hoop ik maat 36 te hebben hahaha (hoop doet leven)
maar als ik in maat 42 pas ben ik helemaal heppie de peppie

groetjes Veronique mv Daniëlle

Oh ja,
Was ik vergeten te vertellen, ik kan weer een broek aan die ik voor mijn zwangerschap aankon, alleen het bovenste knoopje gaat nog niet dicht maar dat los ik heel handig op met een elastiekje.
Heb nu maat 42, hoop dat ik toch nog zo'n 5 kilo kwijtraak.
X

Ik woog 5 kilo meer dan toen ik zwanger raakte van Finn en ik was al niet de slankste.
Ik baalde er zo van.... en ben nu aan het Sonja-Bakkeren en het bevalt prima.
Ben alweer 4 kilo kwijt in 4 weken. Kan het echt iedereen aanraden.
En....! ik ben deze week begonnen met sporten. Na 6 jaar geen hol gedaan te hebben heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb me ingeschreven.
Het was heerlijk! Zowiezo lekker om ff tijd voor jezelf te hebben.

Succes met afvallen iedereen!

Liefs,

Tessie

Hoi...

Heb me al een tijdje niet meer gewogen maar zal vast en zeker onder mijn oude gewicht zitten,, had namelijk nog een nieuwe spijkerbroek in de kast liggen die ik toen een maat te klein had gekocht per ongeluk, te lui om terug te brengen en toch bewaard hihi.. en afgelopen week tadaaaaaaaaa ik kan hem met gemak aan!!
Ben in de afgelopen 10 jaar nog nooit zo slank   geweest..
Ben er erg blij mee alleen mijn buikje nog en dan ben ik tevreden.

liefs bianca

ook ik weeg momenteel minder dan vóór mijn zwangerschap. Tja, ons meisje kost me veel energie blijkbaar !
Maar dat vind ik alleen maar fijn want ik kan ook fijn in een voor mij fijn maatje kleren.
Ik ben gelukkig tijdens mijn zwangerschap niet te veel aangekomen (ca. 12 kg) en het was er allemaal heel snel ook weer af, zonder er iets voor te doen.

Dus.. das een meevaller!

Grtz. Poppetje71

ik ben 1.82 en weeg 60 kilo, je hoort mij dus echt niet klagen :) was voor de zwangerschap van Lior 64 kilo, toen 16 kilo aangekomen en 20 afgevallen. Met Milo 14 kilo aangekomen en die zijn er ook erg snel weer afgegaan. Ik let enorm op wat ik eet, geef borstvoeding maar ben ook gezegend met slanke genen. Voor iedereen die nog moet: SUCCES!!

Terug
Bovenaan