Hoe zit het met de kilo's?

Ik moet nog 10 zwangerschapskilo's en 8 kilo's die ik al te zwaar was toen ik begon. Dus ik heb nog even te gaan!
(en ik heb zooooooo'n hekel aan de sportschool!)
Phira

Hoi,

Ik weeg één kilo minder dan toen ik net zwanger was..
Ik woog 60 kilo toen ik 10 weken zwanger was en woog 84 kilo toen ik beviel!!
Nu weeg ik gelukkig weer 59 kilo.. Ik heb er dan ook helemaal niks voor gedaan om van de kilo's af te komen.

Komende week begin ik pas weer met sporten en wil ik de laatste 2 kilo eraf en alles weer een beetje in model hebben.

Nu klinkt 57 kilo misschien dramatisch weinig, maar ik ben ook maar een klein vrouwtje van 1.63 m haha.. Dus je kunt je voorstellen hoe ik er op het einde van mijn zwangerschap uit zag! zucht..

Kay is inmiddels bijna 6,5 maand oud en zit wel al 1,5 maand op dit gewicht.

Nadeel van zo snel afvallen dat het er ook echt niet uit ziet, die buik dan haha..
Daar moet ik nu ook hard aan gaan werken.

WISH ME LUCK !!!

Esmé mv Kay

hallo, ik heb ook het geluk mijn negentien kilo's gauw weer verloren te hebben, ik heb nu maat 38, maar ik heb nog wel een blubberbuikje. maar ik hou er niet zo van om elke ochtend buikspieroefeningen te doen, en daarnaast ik heb nu twee kinderen dus dan kan je ook niet en hoef je niet superstrak te zijn, als je je maar lekker voelt toch?maar ik wens diegene die niet zo geluk hebben alle kilo's makkelijk te verliezen veel geluk bij het lijnen. x steffie

Hoi !!!

Ook ik weeg ongeveer 85 kg, doordat veel daarvan rond mijn buik, billen en heupen geplakt zit kan ik mijn kleding van voor de zwangerschap niet aan.
Ik weiger om nieuwe kleding te kopen, ik wil deze maat gewoon nooit meer hebben.
Maar moet nu toch echt iets gaan doen om 15 kg kwijt te raken.
Dat was mijn goede voornemen, er is wel iets af maar ik ben absoluut niet streng voor mezelf geweest.
Dus er moet toch echt iets gaan gebeuren als ik deze zomer leuk over het strand wil lopen. Ik heb een hekel aan sporten.
Ik laat wel weten als de 15 kg er af is - kan nog even duren dus !!!!!-.

groetjes Danielle.

p.s. Ik heb de 100 kg wel gehaald !!!! vond het toen wel grappig, nu  niet meer dus.

hallo
nou ik woog 63 kilo ooit en ben 40 kilo aangekomen van me dochter inmiddels 2jr+3mnd
ben er toen 30 kwijtgeraakt en van mijn zoontje 4 mnd geleden ben ik 35 aangekomen en woog dus bijna 110 kilo hahaha nu weeg ik 88 kilo en ben erg druk bezig voor de rest maar valt me erg zwaar gr mama van jady en cayden

tja nog steeds te zwaar. Maar ben wel weer bezig met afvallen ben aan het sonja bakkeren en ben elke dag een half uur op de crosstrainer te vinden. Ben nu in 3 weken 6 kilo kwijt en heb er nog  een hoop te gaan. dus laat wel weten als het gelukt is.

groetjes Wendy

Wat hebben de meeste van jullie geluk met de kilo's. Ik moet nog zeker 12 kilo eraf hebben  woog 71 kg toen ik zwanger werd. Ben nu 73.5 kg maar wil naar de 64 zo zwaar woog ik toen ik ging trouwen.
Liefs Esther

Hoi,

Ik ben 12 kilo aangekomen en weeg nu weer mijn oude gewicht!!!
Ik weeg 57 kilo, maar ben ook maar erg klein....en ik moet bekenen dat ik er niks voor gedaan heb. Maar ik moet wel de sportschool in voor mijn buik, want die is nog erggggg slap. hihi.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan