hoe zit het met de ooievaarsbeetjes???

A

Anoniem

Guest
Een hele tijd geleden schreef ik over de ooievaarsbeetjes op Floors oogjes en las ik dat er nog een heleboel kindjes meer gebeten zijn door dit beest.
De plekjes op haar oogjes vervagen al een beetje, is dit bij meer kindjes zo? Zou het helemaal verdwijnen? Ik ben er inmiddels helemaal aan gewend en vond het eigenlijk wel heel schattig bij d'r staan......
groetjes,
Ruth

He hallo

ik had toen inderdaad ook gereageerd.
De plekjes bij Reaven haar oogjes zijn op het eerste gezicht weg, alleen als ze heel erg verdrietig is geweest zie je ze nog een beetje. In haar nekje is nog wel duidelijk, deze was ook een stuk groter, maar ook dit wordt al een stuk minder!

Liefs Nikè

hoi,
mijn zoontje ian (5jaar) heeft geen ooiervaarsbeet maar een aarbeien???vlekje precies boven zijn oor dit was een hele grote rode verdikking. Nu is het zo goed als weg en   zijn haar zit erover heen maar het zit er nog wel.
maar dit is anders dan een ooiervaarsbeet ik geloof wel dat dat wegtrekt met de tijd.

groetjes,
marike

Hoi Hoi,

Mijn oudste dochter van 3jr HAD ook en ooiervaarsbeet op haar oogje maar binnen een jaar was het verdwenen!. Heel soms wanneer ze veel verdriet heeft komt het nog een beetje terug. Ook heeft ze er 1 in haar nek maar die is nog steeds zichtbaar( wanneer je alle lange haren op zij doet

Ik vind het wel schattig

Groetjes,

Patricia

senna heeft een heel kleine ooievaarsbeetje op zijn oogje, maar die is nu al bijns weg. maar die in zijn nekje is best groot en die is ook goed zichtbaar. volgens mij trekt het op een gegeven moment wel weg inderdaad.
en zo niet, ach, er groeit straks toch haar overheen en ik vindt het ook wel schattig.

liefs marijke

Bent heeft een ooievaarsbeet net boven zijn nek. Is nog duidelijk te zien, maar ja hij heeft ook nog niet zoveel haar om te camoufleren. Ik heb nog niet het idee dat het minder wordt.

Judith

Yanick heeft een prachtige ooievaarsbeet, midden op zijn voorhoofdje. Hij is vandaag precies 23 weken (haha, net geteld, dat is dus 5 maanden en  een dikke  week). Sinds een maandje wordt het wel iets minder , maar het is nog lang niet weg.

berend heeft ze op beide oogleden nog steeds (6,5 mnd) maar ze worden minder donker...

Terug
Bovenaan