hoe zit het met de ooievaarsbeetjes???

Hoi,

Mijn dochter heeft ook ooievaarsbeetjes op haar oogleden en in haar nek. Die op haar oogleden worden volgens mij al ietsje minder rood, die in haar nek niet maar daar zitten haar haartjes overheen. Ik vind het ook wel schattig staan, net alsof ze oogschaduw op heeft! Ik heb ergens gelezen dat ze tussen de 6 maanden en de 2 jaar verdwijnen....
Mijn dochter is vandaag precies 20 weken.

Danny heeft ook ooievaarsbeetjes op zijn oogleden en een heel kleintje in zijn nek.
Die op zijn oogjes zijn al stukken minder, die in zijn nek is volgens mij nog hetzelfde. Ze vallen niet heel erg op.

groetjes irene

Ik had daar toen niet op gereageerd volgens mij maar Tessa heeft dat ook. Ze heeft t boven haar oogjes, in d'r rechter neusgaatje en achter op d'r hoofdje. Die in haar neusje is niets meer van te zien, die boven haar oogjes is ook aan t wegtrekken, de plekjes op har achterhoofdje zijn wat kleiner geworden maar niet minder rood.. Als ze huilt merk ik wel dat ze wat meer rood worden.. Maar ik ben er al aan gewend en vind t haar scheetig staan. hihi
Groetjes Carla

mijn dochter Jasmijn heeft veel ooievaarsbeetjes!

een grote op haar voorhoofd die al lichter wordt ook die op haar beide oogjes. en die op het oortje ook!

ze heeft ook een grote in haar nek en een grote op haar achterhoofd en volgens mijn cb gaan die niet weg.

wel die in het gezicht zitten!

mijn vriend zijn ooievaarsbeet is ook nog te zien in zijn nek.

ook heeft Jasmijn een aardbeienvlek op haar pols! dat is een grote rode bult! een bloedvatengezwel ook wel genoemd. deze moet binnen 7 jaar verdwijnen!

liefs wilma

Evi is ook twee keer gebeten hihi . Een keer tussen haar ogen, die is bijna weg, en een een keer  achter op haar hoofd/nek en die kun je nog goed zien.

groetjes Sonja

Vince is ook gebeten op zijn ooglid en in zijn nek op zijn ooglid is bijna weg getrokken en in zijn nek is ie ook nog goed zichtbaar het mooie is als een keer boos is worden ze weer veel rober hihihi

Terug
Bovenaan