hoe zit het met jullie gewicht..en..ik ben er ff weer!!

hallo

lang geleden dat ik iets geschreven heb, maar ik las wel regelmatig mee.
Ben wel benieuwd hoe het gaat met jullie gewicht?
Bij mij gaat het ongelovig goed, heb mijn ringen nooit afgehad (las ik net ergens)
en woog aan het eind van mijn zwangerschap 76.5 kilo.

Voor de zwangerschap:   ca. 65 kilo
1e controle                                                        66.5 kilo
laatste controle                                                76.5 kilo

En wat denk je nu nog maar 62.5 kilo...........de kilo's die bij de eerste (ben bevallen van een tweede dochter) gaan er nu ook langzaam aan af.
Kan het niet geloven.......

Dit is niet om lullig te doen, maar ben er best trots op. Ik geef wel BV.
Ik krijg nu reacties van he je valt wel erg af! Leuk!!

Gr diana

Ik ben ook hélemaal gelukkig!

Ik woog met mijn 10 wk zwangerschap 60 kilo
Op het einde 80 kilooooooow pffff!!
Nu weeg ik weer 60,5 kilo en heb er echt niks voor gedaan, geef ook geen borstvoeding.

Net voor mijn zwangerschap was ik al wat aangekomen (denk door stoppen met de pil, of door die zakken m&m's ) en woog eerder altijd zo rond de 56/57 en dat wil ik graag weer wegen. Ik wil dus nog 3 kilo kwijt. Nu denken jullie zeker wat een magere lat, integendeel! Ik ben maar een kleine hummel van 1.63 m en ja, dan zijn 20 kilo erbij een flinke hap.  En die 20 kilo was echt de buik, viel zowat voorover haha..  Het feit dat ik weer op mijn normale gewicht zit wil niet zeggen dat ik weer een strak lijf heb. Ik heb nog zo'n vieze verrimpelde buik haha..  

Maar ja, alles op z'n tijd!  

Esmé mv kay

Nou ik heb er nog 8 te gaan.

Ik heb er bij Yenna ook een jaar over gedaan om ze alle 20 kwijt te raken, nu nog 8 dus van de 18............
En Yari is nu 4 maanden dus ik heb nog hoop......

Groetjes Marina.

Hoi,

Ik moet ook nog steeds 5 kilo. En het lijkt er maar niet af te gaan. Gek wordt ik ervan.
Ik pas nog niet in mijn kleren. Mijn ringen en schoenen pas ik nog niet.

Maar ik zie het maar positief. Ik heb er al 15 vanaf.

Groetjes Natasja

Hoi hoi,

Voor mijn tweede zwangerschap woog ik 69 kilo (ben 1.80 lang). Aan het einde van de zwnagerschap woog ik 89 kilo......... momenteel weeg ik nog 75 kilo. Vind ik prima. Na de eerste zwangerschap ben ik meer afgevallen dan me lief is. Ik wil nu niet onder de 70 kilo duiken. Ik doe er helemaal niets voor, geef geen bv, let niet op wat ik eet. Sterker nog: ik snoep erg veel.
Wel merk ik dat mijn buikje nog aanwezig is..........maar goed, ik ben dan ook geen 20 meer maar 35 en heb 2 kids gedragen die erg groot zijn, volgens de vk had ik echt mega buiken. Waar ik wel echt trots op ben is dat ik geen striae heb overgehouden op mijn buik aan beide zwangerschappen!!!

Groetjes, en ben trots op je lichaam! Het heeft tenslotte wel een kind gedragen!

Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (7 weken)

hoi meiden.
ik was 13 kilo aangekomen....heel netjes, een gigabuik!!!
voor de rest was het wel zo'n beetje hetzelfde gebleven....gelukkig ook helemaal geen vocht vastgehouden.

ik ben vandaag 8 weken geleden bevallen en ik moet er geloof ik nog 2 kilo af...ik heb thuis geen weegschaal.
het is balen maar ik pas nog veel broeken niet, mijn heupen zijn echt nog een stuk breder.....en als ik toch een broek dichtkrijg dan 'hangt' er nog een buikje overheen als ik zit.

maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt mijn best doe om die 2 kilo eraf te krijgen...vind je het gek, met de sinterklaastijd...chocolade pepernoten...mmmmmm.
dat komt wel weer goed hoor.....het is eigenlijk nog zo kort geleden....we willen natuurlijk allemaal ons oude figuur zo snel mogelijk terug!!!
gelukkig gaan we de winter in...nog ff geen bikini voor ons.
groetjes lot.

Hallo meiden!

Ik woog voor de zwangerschap ongeveer 65 kg. Aan het einde zat ik rond de 80 kg. Best netjes als zeg ik het zelf. Nu is mijn meiske 4,5 maand en mijn gewicht is 66/67 kg, mag dus zeker niet klagen. Ook ik heb er weinig voor gedaan. Wel moet ik letten op wat ik eet. Snoepen is uit den boze, want dan zit het er zo weer aan. Dit had ik voor de zwangerschap ook al dus voor mij niks nieuws.
Mijn "oude" kleren kan ik gewoon weer aan. Bij de ene broek zie je helemaal niks, en bij de andere broek hangt er een klein buikje over heen. NOU EN?? Ik heb een kind gekregen, dus waarom zou ik mij schamen voor dat buikje?? Wat een onzin!!
Ik ben het volledig met een aantal andere meiden eens..... wees trots op je zelf en vooral op je lichaam!! Dat heeft een top prestatie geleverd hoor!!

Groetjes
Sandra (mama van Daphne)

Ook goedemorgen!

Nou, ik vaar een beetje zoals Sandra zo te lezen...

Begon op 65 (eigenlijk 64- maar het was december he...dus borrels, hapjes enzovoort..!) en aan het einde 80.

Nu na 11 weken blijf ik een beetje hangen tussen 69 en 70.

Het lijkt me heerlijk, die laatste kilo's eraf! Maatje 38 krijg ik nog
niet echt soepel over mijn heupen heen, dus mijn kleren zijn nog niet
terug in de kast.

Wel een heleboel nieuwe kleren gekocht... die zitten uiteraard als gegoten!

Succes allemaal met de kilootjes!

Groet van Daan

En alhoewel ik eerst dacht oooh met zwanger zijn blijf ik een dik varkentje... het valt me best mee!

Terug
Bovenaan