hoe zit het met jullie gewicht..en..ik ben er ff weer!!

hoi hoi,

Voor de zwangerschap:64 kilo.
Einde zwangerschap: 70 kilo
Na de zwangerschap:60 kilo!!

Ik heb jaren 64 kilo gewogen en nu ineens 60!!

groetjes,
Clautje

Voor m'n zwangerschap: 81 kg
Aan het eind: 88 kg
10 dagen na de bevalling: 72 kg
Nu, bijna 15 weken na de bevalling: 75 kg

Ik moet er wel even bij vermelden dat ik buikgriep heb gehad in mijn kraambed, was niet grappig. Verder was ik super oververmoeid doordat ik om diverse redenen de eerste 4 nachten nauwelijks had geslapen (1 à 2 uur per nacht). Dat vreet enorm veel energie, dus vandaar dat ik zo gigantisch veel kg's kwijt was na 10 dagen. Dus dat was weer het voordeel, ik was de kg's zo kwijt. Ik ben er wel trots op dat er nadien maar 3 kg bij zijn gekomen! Ik had dus wel het luxe-probleem dat al mijn kleren van voor de zwangerschap nu juist te groot waren!

Degenen die nog vechten met de laatste kg's: veel succes! Zeker met de komende feestdagen in het vooruitzicht.

Groetjes,
mama van Tijs

Mijn kilo's:

voor de zwangerschap :                                  72,5 kg (ik ben 1,82 m lang)
einde van de zwangerschap:                    86 kg
nu (7 weken na bevalling) :                          75 kg

oftwel nog 2,5 kg te gaan. ook een buikje trouwens, maar ja ik ben 40 (!!) en heb inmiddels 3 kinderen gebaard! Ik geef wel borstvoeding en doe er veel aan om zo snel mogelijk weer in shape te komen. Ik werk namelijk en kan mijn werkkleren nog niet goed aan... Wat ik doe? Goed opletten wat ik eet, 3 tot 4 keer per week lopen/hardlopen in het park, buikspieroefeningen (een beetje) en heb gewichtjes gekocht voor de armspieren... En gelukkig gaat het lekker snel!

Succes!!

Saski

hallo
ik word depri als ik dit lees zeg hihih
ik woog voor mijn zwangerschap tegen de 70 kilo aan het einde van de zwangerschap tegen de 90 kilo weeg nu 85 kilo ben er dus nog maar 5 kwijt!!!!!!!!!!!

jullie al veel meer ik ben nu ook maar aan het shake geslagen in de hoop dat dit helpt!!!!
maar goed ik wil jullie wel ff zeggen

heel erg goed van jullie en ik hoop dat jullie mij over een tijdje ook kunnen feliciteren met het feit dat ik mijn eigen kleding weer pas!!!!!!!!!

Pfff, ja hier nog eentje hoor. Ik ben ook nog steeds aan het emmeren....
Ik ben in mijn zwangerschap een kilo of 12 aangekomen en ben er nog
steeds maar 4 kwijt! Het is niet eeeeeeerlijk!!!!!!! Haha. Nou ja, we zijn
nu 12 weken verder en ik ben gisteren begonnen met medisch fitness
(ivm keizersnede), en ik ben ook meteen weer begonnen met lijnen, dus
nu zal het vast goedkomen. Ik zou alleen willen dat het net zo makkelijk
ging als bij juliie........snif snif

Nou ja, jullie horen wel weer van me!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan