Hoe zit het met jullie zwangerschapskilo's?

haha.. bij mij hetzelfde, ben ondertussen al wel een 2e x zwanger geweest, maarja.. wil dr eigenlijk nog 2 kilo af, maar heb nog een buikje, zo een die over de broek heen hangt! Zoooo erg!!!!

Vreselijk he.. Ik heb altijd wel een buikje gehad maar na de zwangerschap...Tja wat zal ik erover zeggen...

Eeeeehhhh, gewicht???

Zeer slecht..

Na 2 keizersnedes lijkt mijn buik op dat van een hangbuikzwijntje :( Helaas....

Groeten Kirsten

He allemaal,
Moet altijd lachen als iedereen hier  over zichzelf iets van zegt..haha.
Ik heb geen extra kiloos meer..al lang niet meer.
Heb na drie bevallingen nog best een aardig goed figuur..al zeg ik hetzelf..haha
Tuurlijk kan altijd alles wat strakker..maarja,we worden ook ouder he.!
Echt een buikje heb ik niet gelukkig.
Mijn man vind het helemaal goed, dus dat scheelt ook wel he.
Gr Rina

Hoi,

ik ben nu drie kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, ondanks dat ik op een dieet van volle elkproducten, roomboter, en alles waar een gemiddeld mens van aankomt ben. Verder zijn mijn borsten nog niet zoals het was, maar ik kan nu wel weer broeken aan die al jaren ongebruikt in de kast lagen omdat ik ze  niet dicht kreeg.

Groetjes van Marloes

Hoi allemaal,

Ik ben de kilo's ook al kwijt, volgens mij na een week of 4 al, maar herken helaas het verhaal van het niet meer strakke buikje ook. Ben er eigenlijk stiekem een beetje trots op. Het heeft bij ons zolang geduurd voor ik zwanger was dat van mij de hele wereld mag zien dat ik nu mama ben en ik was toch al wat aan de zware kant. Ik heb wel wat meer moeite met de striae die ik voor en tijdens de zwangerschap niet had maar nu wel en die krijg je volgens mij zo ie zo niet meer weg.
Of heeft iemand hier nog een tip voor.

Groetjes
Inge

Moet nog een paar kiloos kwijt, al zit ik wel op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar vond mezelf toen ook al een paar kilootjes te zwaar.

Terug
Bovenaan