Hoe zit het met jullie zwangerschapskilo's?

@kirsten.. Ik heb ook een keizersnede gehad... ligt het misschien daaraan?
Waarom heb jij een keizersnede gehad? Bij mij ivm een stuitligging...

Hoi meiden,

Altijd dat gewicht weer..Gelukkig was ik na een paar weken alle kilo's (meer dan 20!!) weer kwijt en zat zelfs 3 kilo onder mijn begin gewicht.

Maar ja voor de zwangerschap was ik nog niet echt tevreden en nu dus nog steeds niet. Ik sport 2 keer in de sportschool en dit gaat vaak maar net.. En eigenlijk moet je 3 keer sporten om verbetering te zien. Met 2 keer hou je het bij.. zeg maar.

MAAR waar haal ik die tijd vandaan dan????? Heb een vriend die ook nog in de avonduren naar school gaat en hij sport zelf ook....
Ooohhh wat een ellende he!!!!! hahaha geintje hoor!

gr. Ilone

Hoi

Lang verhaal om uit te leggen waarom ik een keizersnede heb gehad maar ik zal het inkorten.

Bij mijn zoon < 2003 > had ik volledige ontsluiting en heb ik 1,5 uur geperst zonder resultaat. Mijn verloskundige zei: hij gaat er niet uitkomen, ik denk dat het een keizersnede word...Wij naar de VU ziekenhuis maar daar wilden ze niet ingrijpen en zelf nog van alles proberen. Nadat ik in totaal 200 min persweeeen heb gehad besloten ze toch tot een leizersnede. Op dat moment zag ik sterren en flitsen en dat gaf ik ook aan, maar was hyperventilatie volgens hun. Al met al ben ik op de OK in een insult geraakt < net als epeleptisch insult > en moesten ze mij intuberen e.d Snel onder algehele narcose en binnen 7 min was mijn zoon er.

Helaas werd ik pas 3 uur later weer wakker. Bleek na onderzoek een schade in het hoofd te hebben. Vu dacht eerst tumor :( Maar nu na 5 jaar zeggen ze dat het waarschijnlijk een litteken is van het insult. Waarschijnlijk acute zwangerschapsvergiftiging.

Eerst wilden we het dus bij mijn zoon laten, maar 3 jaar later wilde ik toch wel erg graag en kregen we ook wel gewoon groen licht daarvoor. We hebben een voorgesprek gehad en ik mag ook NOOIT meer normaal bevallen dus vandaar de geplande keizersnede. Deze is trouwens uitgevoerd in Amstelveen ziekenhuis waar ik na de VU ook heen ben gegaan voor een second opinion.

Dus, vandaar de keizersnede. Ik had het liever anders gezien, wilde ook bij de eerste thuis bevallen maar heb ik later gezien het verhaal toch erg spijt van gehad.

Maar ik voel me verder goed, en kan het steeds beter achter me laten gelukkig..

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan