hoe zit het met onze mannen?

Hoi

Mijn man vind het helammal niet erg dat ik op het forummeeklets. Dan hoeft hij er tenminste niet de hele tijd na te luisteren. Ik praatnogal graag erover en ik vind het dus ook best moeilijk om mijn mond te houden. Ik heb nog niemand vertelt namelijk dat we vanaf deze maand voor de tweede gaan. Hij heeft het er verder helemaal niet over, maar toen hij laatsten bij mijn zus en zwanger op visite was, heeft hij het hun wel vertelt. Dat is voor mij toch wel weer een bevesteging dat hij er helemaal achter staat, ook al praat hij er verder weinig over. We genieten nu ook vooral heel erg van carlijn. Ze is en blijft toch ons kleine wondertje. Niemand had het durven zeggen dat ze het zou redden, en toch hebben we een gezonde dochter van 11 maand. Want naar haar 10 weken ziekenhuis is het eigenlijk wel heel goed met haar gegaan

groetjes grietje

Hoi

Ik ben zo snel aan het typen dat ik zwanger typ ipv zwager. Sorry

Mijn zus zei al dat het niet te snel raak moest zijn. Zei is nu 20 weken zwanger, en als ik een maandje langer duurt kan ik straks allemaal kleren van haar lenen. Maar als het wel gelijk raak is vind ik het helemaal super. snel zwanger en shoppen voor nieuwe kleren
groetjes

Mijn man vind het ook he-le-maal niet erg.
Hij vind het juist leuk.
Hij zelf zit namelijk ook op een forum! Op de site ikwordvader.nl (of zoiets geloof ik) en dat wist ik eerst helemaal niet!
Maar hij kijkt er regelmatig op en hij vind het leuk te kunnen kletsen met andere vaders.
Vind ik zelf wel heel lief, want dan is hij er toch ook veel mee bezig op zijn eigen manier. Niet alleen onze gesprekken.

We hebben al een zoontje van 3 jaar en die kwam ongepland, dus toen waren we er helemaal niet mee bezig. Ja wel een beetje, maar vooral veel geregel en gestress enz.

Nu willen we er echt van genieten en het helemaal anders beleven.
Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook gelijk ons laatste kindje zijn, dus ja dan gaan we er toch een mooie en bijzondere tijd van maken.

Groetjes Gerrie.

Mijn vriend vind het ook helemaal niet erg dat ik op deze forum kijken en reageer heb nog niet zolang met hem maar we weten wat we samen willen en daarom gaan we er dus ook voor ben nog maar net een maandje gestopt met de pil en ben nu al 6 dagen over tijd dus af wachten want als ik 10 dagen over tijd ben ga ik een test halen want het kan altijd nog komen omdat sommigen zeggen dat je lichaam aan het ontpillen is maar hoelang is je lichaam ongeveer aan het ontpillen of verschilt dat per persoon

maar heb wel steeds dat als ik op me buik wil liggen dat het pijn doet en steeds pijn in me rug en gevoelige tepels had ik eerst ook maar dat is nu over en af en toe maagkrampen net het gevoel dat je ongesteld moet worden ofzo maar ja ik zie het vanzelf wel

en ik zie aan me vriend dat hij het ook heel graag wil zit wel veel leeftijd verschil tussen ons maar daar gaat het niet om het gaat erom of je van elkaar houdt en of je gelukkig met elkaar bent

en af en toe vraagt hij wat dingen hoe dat allemaal zit vind het best wel leuk dat hij dat dan allemaal wil weten Dan merk je toch wel dat hij het wel graag wil

maar leuk dat er zo'n topic is gemaakt

He dames!!

Gkj: welke site is dat voor aankomende paps? Mijn man is wel geinteresseerd!

Hij vindt het leuk dat ik hier mijn ei en vragen kwijt kan!
En laat me dan ook lekker mijn gang gaan!

Wel is hij nuchter, en heeft ook zoiets van ga maar uit van een paar maanden, dan valt het niet iedere maand tegen en het komt vanzelf goed. Soms irritant, maar aan de andere kant wel weer fijn...

x Begin

Hoi meiden,

Mijn vriend noemd me elke keer als ik hier op het forum ben VERSLAAFDE!!!!!!
Maar ik heb al wel gemerkt dat hij hier zelf ook regelmatig leest!!!!
Hij weet me alles te vertellen.

Lachen he. (rare vent )

Liefs Bontrie

hoi

Mijn man vind het niet zo erg hoor soms kijkt ie zelfs mee,ik vind het trouwens wel verslavend om al die nieuwe topics te lezen en te reageren .echt leuk man en je kan elkaar helpen steun geven en een hart onder de riem steken.dus we gaan vooral door.     groetjes wendy

Mijn vriend vind het ook allemaal prima,hij zijn ding en ik mijn ding....

Mijn vriend wil niks liever dan weer papa worden en leeft met alles ook heel erg met mij mee.
Hij heeft natuurlijk net zoveel verdriet als mij dat we ons kindje verloren zijn, alleen verwerkt hij het op een andere manier.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan