Hoe zit het met verliezen van jullie zw.schaps- kilos?

Zijn jullie je zwangerschapskilo's al kwijt? Ik blijf maar steken op die 3,5e kg die er nog af moeten, grrrrrrrrr. Zou nu toch wel erg graag m'n oude broeken weer aan willen hebben, maar of dit op korte termijn lukt? Ik sport 1 x p/wk, wandel regelmatig en doe m'n best om gezond te eten. Het gezonde eten wou i/d zw.schap toch beter, erg he?

Groetjes, Alie

Hoi,
Ik was heel enthousiast begonnen en had de eerste twee kilo er ook zo af en toen ging het weer mis. Ik ben gaan kwakkelen, had eerst de griep en daarna de buikgriep. Nou was die laatste natuurlijk wel bevordelijk. Maar omdat ik mezelf zo zielig vind, zit ik nu weer  aan de chocola...
Maar goed, er zouden er nog 6 af moeten en dat gaan we vanaf morgen weer proberen.
En da de 21 van de eerste zwangerschap nog...
Groetjes Sil

Ik was maar ca 10 kg aangekomen (precies weet ik niet, want weet m'n begin gewicht niet precies). Ben die inmiddels kwijt en zelfs al wat meer.
Ben nu zo'n 12/13 kg kwijt.
Ik geef borstvoeding en zie m'n gewicht heeeeeel langzaam nog wat verder dalen. Van mij mogen er nog wel 6 af, maar heb geen zin om er veel moeite voor te doen.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Auww, pijnlijk onderwerp voor mij. Ik had nooit zoveel problemen met afvallen, maar sinds ik gestopt ben met borstvoeding lijken de kilootjes er langzaam weer bij te komen. En dat sporten wil ook niet erg lukken. Maar ja, toch maar wat minder gaan snoepen denk ik... Lastig he! Ik wilde trouwens wel buikspieroefeningen gaan doen maar ook daar nog niet mee begonen. Heeft er iemand tips???

Ik was er 15 aangekomen en er met de bevalling gelijk weer 8 kwijt. Laatst moesten er nog 5 af, maar nu...geen idee. Vergeet gewoon om op de weegschaal te gaan staan.
Maar gelukkig pas ik wel weer in mijn oude broeken, al zitten ze een beetje strakker dan normaal op mijn buik.

Ik ben toevallig net weer op de weegschaal gaan staan! Ik ben vanaf vorige week maandag bezig met Sonja bakker (tja...je moet toch iets he!) en ben nu in 1 week bijna 2 kilo kwijt (1.9)!!! Goed he!! hahaha (terwijl ik zaterdag op een feestje veeeeeel te veel witte wijn heb gedronken )
ik was 2 weken daarvoor al begonnen met niet meer snoepen, gezonder (dus 3 x per dag) eten etc en was daar in 2 weken ook al 3 kilo mee afgevallen. Ben nu dus al bijna 5 kilo kwijt in 3 weken.
Ik kan mijn broeken weer aan! Mijn buik is nog wat slapper dan hoe die voor de zwangerschap was, maar daar moet ik inderdaad nog wat buikspieroefeningen voor doen..
Maar ik wil best nog 7 of 8 kilo kwijt, want ik zit nu wel weer op mijn gewone gewicht maar heb mezelf altijd iets te dik gevonden, dus nu zet ik ook door! Moet in mei weer in bikini of badpak dus dan wil ik me daar wel een beetje lekker in voelen...

Hoi dames,

Tijdens mijn zwangerschapsverlof bleven die kilo's plakken maar sinds ik weer werk ren ik me een slag in de rondte en waren de kilo's in no time foetsie. Mijn oude broeken kon ik na 6 weken weer aan omdat ik een keizersnede heb gehad mocht ik niet trainen nu mag  dat weer maar heb ik er geen puf voor. Ik verbaas me eerlijk gezegd dat het zo makkelijk gaat omdat ik al bijna 35 ben en 20 kilo was aangekomen tijdens mijn zwangerschap  had ik verwacht dat ik keihard moest werken om weer op mijn oude gewicht terug te komen maar gelukkig dus niet! Ik eet wel mager en snoep bijna  niet dat moet ik er wel eerlijk bij zeggen maar dat deed ik ook  voordat ik zwanger  raakte alleen  mijn junkfooddag geef ik niet op 1 dag per week ga ik me lekker te buiten aan een bord patat met 2 of 3 snacks HEERLIJK!!!  Mijn vel is alleen wel wat slapper geworden dat is wel jammer maar ik heb er een lieve baby voor terug gekregen dus dat moet ik maar op de koop toenemen. Voor iedereen die nog moet knokken tegen de kilo's succes en het komt allemaal goed als je er zelf maar achter staat!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan