Hoe zit het met verliezen van jullie zw.schaps- kilos?

Hoi,
Ik wil niemand ontmoedigen hoor, maar ik ben de 21 kilo van de eerste nooit meer kwijt geraakt!  Ik ben drie jaar bezig geweest, maar het wilde echt niet lukken. Op een gegeven moment een heel streng dieet gevolg, waar ik zo 15 kilo van af viel, maar ja, als je dan stopt, zit het er zo weer aan!
Toen werd ik zwanger en was doodsbang dat ik weer zoveel aan zou komen, maar gelukkig waren het maar 13 kilo. Waarvan er nu al weer 8 af zijn..
Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als er ook nog wat kilo's van de eerste mee gingen. Eerst maar zorgen dat ik weer in mijn broeken van voor de tweede zs kan..
Groetjes Sil
En 4dec..Heel goed van je hoor, ga zo door!

JIPPIEIEEEE, ik heb vandaag een spijkerbroek aan gehad van voor de zwangerschap die tot nu toe te strak zat.
Ben er helemaal gelukkig van.
Zo, wilde ik even melden.

hoi hoi

ik moet er nog 5 maar ik kan niet de disipline opbrengen om er heel veel voor te doen,ik was 20 kilo aangekomen en het gaat geleidelijk aan de goeie kant op,maar ja ik kan het lekkers ook niet laten staan,maar wil ook wel erg graag mijn oude broeken aan maar ja de bovenste 2 knoopjes kunnen nog niet dicht,maar komt goed en anders heb ik er een prachtig mannetje voor terug gekregen!!!alleen mijn buik moet wat strakker maar ook daar heb ik niet de disipline voor,dus kortom ik klaag veel maar doe te weinig ervoor,maar komt goed,geniet van de kleine allemaal!!!!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron:)

http://aaronjesse2006.spaces.live.com/

Ik heb me vandaag weer gewogen en ben weer 1.6 kilo kwijt in 1 week!! Toch wel weer lekker! Ik weeg nu 72.3 en mijn eerste doel is 70 en als ik dat gehaald heb wil ik nog naar 65 kilo! En dat voor mei...ik wil weer in bikini!!!
Nou ja, het gaat de goede kant op....

Grrrr! Niks afgevallen deze wk! Dat etentje en het stukje taart had dat niet gemoeten? Heb afgelopen wk intensief gesport, gewandeld, etc. Volgende week hoop ik toch weer een pondje lichter te zijn hoor.

Groetjes, Alie (nog 3,5 kg te gaan)

Nou, ik heb me vanmorgen weer gewogen en.......ik weeg nu 70.9!! Mijn eerste doel (70 kilo) is bijna bereikt!!! En dan: op naar de 65!
Ik weeg nu al minder dan de eerste keer dat ik bij de vk kwam en daar op de weegschaal moest! Toen woog ik   72.??? nog iets....
Ik was deze week 700 gram afgevallen, dat viel me nog heel erg mee, want ik heb zaterdag gegourmet (wel erop gelet, veeeeel rauwkost, kipfilet, biefstuk, vis en geen sausjes en bruin stokbrood) en gisteren mocht ik ovenfrites en  daar moest ik eigenlijk biefstuk bij eten met sla maar omdat we bezoek hadden die ook bleven eten heb ik me een kroketje mee laten nemen  mmmmmm

Hoe is het bij jullie?? Verder ook nog iemand aan het "lijnen"??

Ik ben een beetje aan het verslappen en blijf ook erg hangen. Wat vervolgens weer niet echt motiveerd!
Het wordt gelukkig wel weer mooi weer, dus doe ik sneller iets lopend, wat wel weer scheelt.
Hardstikke knap van je dat je zover bent gekomen! Hou vol!
Misschien moet ik toch ook eens gaan Sonja Bakkeren..
Sil

Terug
Bovenaan