hoe zit t ookal weer?

Ik zit even met t ritme van Demy. Ik heb t idee dat ze haar hele slaap ritme omgooit overdag. Ik weet wel dat ze minder gaan slapen maar vanaf wanneer is dat ongeveer? Smorgens na haar eerste fles gaat ze weer naar bed tot de volgende fles maar daarna als ze om een uur of 12/half 1 weer naar bed gaat slaapt ze maar een uurtje en dan is ze wakker. Hoe zat t ookal weer? Haha ik ben t even vergeten geloof ik.

xx

Hier slaapt mn meisje sinds de 6e week al een stuk minder overdag. Spelen doet ze veel meer, vooral in de middag. Geen idee of dat normaal is hoor.

Ik doe het slapen op gevoel. Aniek drinkt en speelt dan een tijdje en als ze echt heel erg moe en hangerig is gaat ze naar bed en anders valt ze in de box wel even in slaap.
geen vast ritme wanneer ze slaapt overdag, maar snachts en savonds slaapt ze goed dus ik vind het wel prima.

Hier ook op gevoel ! Jari is 'sochtend een tijdje wakker.. zit hij is z'n stoeltje of ligt in de box.. soms wat tv kijken.. dan eten en meestal merk ik dat hij dan moe is en doe ik hem zinn bed in.. meestal slaapt hij dan altijd kort.. uurtje ofzo.. en dan leg ik hem in de box.. soms slaapt hij daar nog even.. rond 3 uru nog een xtje eten en dan weer zijn bed in.. slaapt hij meestal tot we gaan koken.. daar doet hij gezellig bij mee ;) zit hij in de stoel naar ons te kijken !! eet hij gezellig mee ;) en dan bedtijd ;) rond 19 uur

Ik doe het hier ook op gevoel maar als ik dat zo lees heb ik een lui kind haha! Na de ochtend fles van 6/6.30 is ze een uurtje wakker. Volgende fles rond 11 weer een uur spelen en weer slapen tot 16 en dan de laatste fles rond 20/21 en slaapt ze weer de hele nacht door.
Wel lekker zoveel tijd voor mezelf,maar ik vind het altijd gezellig als ze wakker is en ligt te spelen. Volgende week weer werken dus moet nu nog even volop genieten van die kleine meid.

haha heerlijk zo'n slaap kindje ;) haha nou ik mag ook niet klagen hoor. Jari slaapt gelukkig ook nog veel. maar soms wou ik voor mezelf wel wat meer tijd haha ach ja ;) het is zeker ook gezellig als ze wakker zijn :)

Kyan slaapt ook niet zo veel. Ene dag is het ook heel anders dan de andere dag. Merk wel heel goed aan hem wanneer hij moe is en dan leg ik hem in zijn bedje.
x

Eerder sliep ze na de fles van ong 11u gewoon tot half 3 en daarna deed ze hazenslaapjes in de box en dan naar bed na de laatste voeding. Maar nu wil ze na de laatste voeding ook niet naar bed en gaat ze huilen. We halen haar er niet meer uit hoor en laten haar ook wel even huilen en uiteindelijk valt ze meestal ook wel in slaap maar ik weet niet meer hoe dat ging met mijn zoon haha.

Ook denken we erover om er een fles af te halen. Ze maakt niet alle flessen leeg en miss dat als ze na de fles van 20u (bij 4 flessen) naar bed gaat dat ze dan beter slaapt. Ik wil iig rijstebloem halen dan heb ik dat maar in huis. We willen ook langzaam aan gaan proberen of ze wat anders wil dan de fles aangezien ze t eten bij ons uit de mond kijkt haha.

xx

Terug
Bovenaan