hoe zit t ookal weer?

Hmm ik dacht dat Ravi altijd heel veel wakker was maar als ik jullie zo lees valt dat nog best mee. Hij krijgt in de ochtend om 6 uur zijn fles en slaapt dan door tot 10 uur. Dan slaapt hij meestal van 11 tot 12 (kan ik snel douchen en eten :) ) en dan is het altijd een beetje afwachten met hem. Soms slaapt hij ook wel door tot 1 uur/half 2 maar zoals nu ligt hij eingelijk de hele tijd al wakker in zijn bed zijn hand aandachtig te bestuderen (want hij is er achter gekomen dat hij niet 1 hand heeft..maar 2! Wauw de mogelijkheden die je daar mee krijgt ;) )
Dan slaapt hij meestal van 3 tot 6 en dan is hij klaar wakker tot 9 uur. NIet meer in bedje te krijgen...Vind die laatste soms wat lastig omdat hij dan vrij lang wakker is en wil blijven maar dat eigenlijk nog niet zo goed aan kan. Als we hem in de box of wipstoel zetten is hij soms helemaal huilerig als het dan tijd is voor zijn avondfles. Maar vind het ook weer wat nutteloos om hem een half uur in zijn bed te leggen en dan weer wakker te maken. Hij ligt nu meestal bij mij op bed en dan praten we wat, doet hij gabber piet na (heel hard trappelen) en ligt te lachen als wij aan het eten zijn..extreem raar vind hij dat :D)

Maar samengevat...altijd op gevoel en wanneer hij het zelf aan geeft.

Liefs

Hier begint er een slaapritme in te komen. Na de eerste fles van 7.00 slapt ze weer door tot 10.00. Dan even wassen/spelen en tegen 11 uur weer een fles. Knuffelen/spelen en tegen 12.00/12.30 naar bed slapen tot ongeveer 3 uur. Dan weer een fles en spelen. Tegen 5 uur nog even een uurtje slapen en dan tegen 18.00 weer een fles. Van 19.00 tot 19.30 slaapt ze eventjes en dan wakker tot de laatste fles. Die is tussen 20.00 en 21.00.

Hoeveel flessen krijgt ze nu nog dan? Luana zit nu op 5 flessen van 150. Misschien dat als er een fles af is ze weer een nieuw ritme vind en zit ze daar nu tegenaan te hikken.

Liefs ciomama

Ze zit nu op 5 flessen nog maar niet zo lang meer denk ik haha. Ze maakt die van 11u niet leeg en vanaf morgen gaan we ook met fruit beginnen en ik denk dat als zij dat helemaal door heeft op den duur dat ze dan die fles ook niet meer hoeft.
Ik bied gewoon beide aan en ik zie wel wat ze doet.

We zullen wel zien hoe het gaat lopen maar ik denk idd dat ze het binnenkort met een fles minder kan en dan kan ze om 20u naar bed ipv 22u.

xx

Terug
Bovenaan