hoe zwaar en hoe lang zijn jullie kindjes

Ariëlle is nu ruim 3,5 maand en 2 weken terug woog ze 6070 gram en was ze 60,5 cm lang.
Op 13 april moet  ze weer naar het cb dus ben benieuwd hoe groot en zwaar ze dan is.

Groetjes Deborah, mama van Nathan en Ariëlle.

Finn is van 15 dec .en hij was vorige week 61,5 cm lang en woog 5320 gram.
Hij zat volgens het cb onder het gemiddelde, maar hij is tevreden met wat hij krijgt (180cc) plast genoeg en lacht veel, dus ik vind het wel best!

Hai,
Vandaag met Liv naar het CB geweest. Ze is bijna 16 weken en woog 5720 gram, ze was 61 cm lang en haar hoofdomtrek was 40,2 cm.

Ter vergelijking Max (bijna 2 inmiddels) met 14 weken:
7850 gram, 63 cm en hoodomtrek 43 cm.

Ik weet dus echt niet wat me overkomt! Kan ik Liv dadelijk nog kleertjes van Max aangeven. Die had met 3 maanden maatje 74 aan en Liv heeft nu soms nog maatje 56 aan!!

Patricia

Hey partries, Wat is liv nog een lekker klein meisje dan? Op de foto's ziet ze er al zo groot uit! Wat zei het CB er dan van? Ze is toch wel goed op gewicht?
Ik moet trouwens pas weer over 2 weken heen, ze krijgt dan ook de 2e prikjes. Heeft Liv die nu ook gehad? En hoe gaat het met haar?

Groetjes Mickey

Hoi,
ik ben vorige week donderdag (de 29e maart), naar het CB geweest en toen woog Ian 7020gram en was 64 cm...volgens de verpleegkundige perfect op schema. Hij is van 6 dec. dus was 14 weken oud

yvan moest vandaag terug voor controle in z.h. en is daar ook gewogen en gemeten. hij weegt 7050 gram en is 64.5 cm. dat lijkt veel maar hij begon al met 4970 gram en 60 cm. dus het valt nog mee, hij is geen dikke baby meer. na de geboorte leek hij wel een hans worst. maar de 11e dag kreeg hij een rs virus dat duurde ong. 2.5 week. en toen hijdaarna weer aan ging komen kreeg hij nierbekkenonsteking en viel weer af. halen en brengen. volgens het buro mag hij niets erby hebben. ik heb hem al een paar keer wat worteltjes gegeven en de potjes uit de felicitatiedoos heeft hij ook op. hij vond het heerlijk. de arts van het buro zei,zijn mondje wil het wel maar zijn darmpjes kunnen het nog niet aan. maar ik ga toch een beetje op mijn eigen gevoel af. 6 maanden alleen de borst is best wel saai. groetjes yvonne

Terug
Bovenaan