Hoe zwaar of licht???

Hai allemaal,

tijdje geleden was er al een onderwerp over wanneer je daadwerkelijk bent uitgerekend en wanneer je denkt te gaan bevallen...

Hoe licht/zwaar denken jullie dat je beeb wordt???

Fee geschat op 3500 gram

Ben benieuwd!

Groet Fee

echt een medische schatting is er gedaan.. maar ik denk dat we een ventje krijgen met normale lengte 50/51 cm maar wel flink compact is met de pret echo hebben we gezien dat hij flink gespierde beentjes heeft en flinke bolle wangen..

hij leek toen erg veel op me man .. we konden weinig tot niets vinden wat bij mij hoort :-( hihi

echt een medische schatting is er niet gedaan.. maar ik denk dat we een ventje krijgen met normale lengte 50/51 cm maar wel flink compact is met de pret echo hebben we gezien dat hij flink gespierde beentjes heeft en flinke bolle wangen..

hij leek toen erg veel op me man .. we konden weinig tot niets vinden wat bij mij hoort :-( hihi

Ik lig al de hele zwangerschap 3 weken voor qua lengte en gewicht van onze beeb.
Afgelopen maandag nog een groeiecho gehad en de vk schat toch dat het een 8 1/2 a 9 ponds kindje wordt.
Wij zijn beiden groot, wel slank, maar ik gok dus op 52 cm en 4500 gram.

We will see! hahaha

ik moet nu om de 2 weken naar de vk. de echo die daar wordt gemaakt, kunnen ze daar mee schatten hoe groot/zwaar het kindje wordt?? ik ben wel erg benieuwd.
we denken zelf dat het eerder komt dan 23 maart. en dat t een stevige beeb is. maar getallen durf ik niet te geven. dit wordt onze eerste, en ik zou niet weten hoe te schatten.

smooty

Ze gaan er hier vanuit dat het een kleintje word... het zou de 47 cm misschien net gaan halen... maar qua gewicht loopt ie lekker... dus ik zeg :
Rond de 3500 gram

Onze baby zit op de curve van 4200-4500 gram ;-) Een joekel dus, echt Hollands Glorie, en ik verwacht dat zelf eigenlijk ook wel. Van de week nog een echo gehad, dikke buik, bolle wangen, veel haartjes....
Ben 20 maart uitgerekend, reken zelf op 11 maart dat hij/zij komt!

Terug
Bovenaan