Hoe zwaar of licht???

Ik denk dat onze beeb ongeveer 4600gr. wordt. zal maandag eens vragen waar de verloskundige aan zit te denken, ze heeft er tot nu toe niks over gezegd en echo's maakt ze ook niet....!

Ons zoontje was 3750 gram en 50 cm, en ik heb het idee dat ik bij hem veel dikker en grotere buik had, maar bij hem had ik ook erg veel vruchtwater.
Ben dus benieuwd hoe groot dit kindje is, heb het idee dat het dus wel kleiner is.

Liefs Marina

Die van mij word bij de geboorte geschat tussen de 6 en 7 pond! Ben benieuwd of het klopt. Ben ook niet mega dik dus we zullen zien waar hij zich verstopt.

Liefs Tamjo

Oei dat is lastig.
Vorige week was hij ongeveer 2122 gram en dat was 34 weken. Ik weet niet hoe snel en veel hij dan nog groeit. Wordt wel een kleintje.
Volgende week weer maar de vk. Ik zal eens gaan vragen.

maandag werd geschat op 2600-2700gr bij 34wk, mijn jongens waren ruim 7pond, denk dat dat nu ook wel weer ongeveer zoiets wordt, de jongens waren 52-53cm dus denk wel weer over de 50cm.
Maar goed we zien wel, hopelijk blijft ze nog lekker ff zitten en rond de 7pond vind ik super!
Liefs MJ

Met 34wk zat mijn baby tussen de 2300 en 2400 gram. Mijn eerste woog bij de geboorte 3034g. Hij was een week te vroeg. Dus zelf ga ik uit van een baby tussen de 6 en 7 pond.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan