hoe zwaar was de 1e?2e?enz.

hoe zwaar waren jullie andere kinderen?
aaron was 4320 en 56 cm maar hij was ook 9 dagen telaat.
ze zeiden alleen dat hij aan de kleine kant was en ik rustig aan moest doen,achteraf hebben ze hun excuses aangeboden,omdat ze zich vergist hadden

groetjes nienke

Hoi hoi

Mijn eerste woog 2785 gram bij 41 weken en mijn 2de woog 3235 gram bij 39 weken en 6 dagen.   Omdat mijn eerste zo klein was moet ik dus alle zwangerschappen groeiecho's.

Groetjes
Raya mama van Neo, Aeon en 28 wk en 1 dag zwanger..

Hey,

Mijn 1e zoon was 4460 gram bij 40 weken en 5 dagen, mijn 2e zoon woog 5900 gram bij 40 weken en 4 dagen (keizersnee).  Waarschijnlijk heb ik suiker gehad tijdens de 2e zwangerschap wat nooit is ontdekt. Nu met de 3e zwangerschap krijg ik groei-echo's en word ik regelmatig geprikt op suiker. Alles gaat nog voorspoedig  .

groetjes Cindy mama van Ravi (4), Manu (2) en ......
(27 wk 3 dg).

Onze eerste, een meisje, was met 40 weken en 2 dagen, 3845 gram en 51 cm. Wij zijn allebei ook 1.80 m of langer dus het nis niet zo gek dat het niet een heel kleintje was.

ben benieuwd hoe groot nummer 2 is.

Groet,
Cy2009

Hoi,

Mijn dochter was bij de geboorte 4040gr en 51cm, ik was toen 41wk en 4dg
Bij dit kindje krijg ik weer groei echo's, gister de eerste gehad. Beentje en buikje lopen zo'n 2wk voor en buikje zelfs bijna 3!!! Maar het hoofdje was precies goed, het wordt de waarschijnlijk weer een 8 ponder, als het maar niet 10 wordt ;-)
Hij weegt nu al zo'n 1795gr!

groetjes Nanda

de eerste was 3570gram en 52cm bij 42weken.( zoon)

de tweede was 3210 gram en 48 cm bij 38.3 weken.(dochter)

de derde was 3750 gram en 51cm bij 41.3   weken.(dochter)

Hoi,

Dylan woog 4040 bij 39+6 weken en deze is nog een verrassing.
Krijg wel met 36 wk een groeiecho, omdat ik voor Dylan te smal bleek te zijn en het eindigde in een keizersnee. Hij wil nu van te voren weten hoe groot deze is, maar met de 20wk echo bleek hij ook al voor op groei te liggen. Door ernstige bekkenklachten gaan we voor een keizersnee

gr Evelien mv Dylan en 31 wk zwanger

Terug
Bovenaan