hoe zwaar was de 1e?2e?enz.

Chelsey was bij geboorte 3986 gram. en hoelang ze was geen idee, ze hebben haar toen niet gemeten, en de kraamhulp wilde het ook niet doen want het was slecht voor de bekken om die beentjes recht te trekken dus heb geen idee de kraamhulp d8 dat ze rond de 48 cm was.. dus gaan we daar maar vanuit. en ik was 40 wkn precies, uitgerekende de datum..

Hoi

Kris was precies bij 40 weken 2986 gram en lengte 49 cm.

Ben benieuwd wat deze doet. mijn buik is wel al groter nu met 29 weken als totaal ik had met Kris bij 40 weken.
Is af wachten.

Met de 20 weken echo en 23 weken pretecho lag hij op schema was normaal.

groetjes Jenny

Mijn zoontje is met 41w1d geboren en woog 3540.
In ons ziekenhuis meten ze de baby's niet meer op omdat ze dan de beentjes moeten strekken, schijnt niet goed te zijn, maar daar verschillen de meningen over. Ik denk dat hij rond de 50 cm was.
Groetjes

Hoi hoi,

met onze eerste ben ik in het zieknhuis bevallen en daar hebben ze ook een andere lengte gemeten dan onze kraamverzorgster thuis dit ook mbt het niet strekken van de beentjes. Rafael was 3750 gram en (thuis) 56 cm.

Mijn buik is voor mijn gevoel nu al wel groter, maar kwa kilo's zit ik er nog niet.
Ik vind ruim 7 pond  ook wel genoeg en hoop ook dat deze kleine er niet ver over heen komt. Maar ja dat moeten we nog afwachten.

Liefs,

Hoi!
Mijn zoon (geboren met 39 w. 4 d.) was 3750 gram.
De tweeling (37 w. 6 d.) 2216 en 2750 gram, wat keurig is voor tweelingbaby's.
Deze baby voelt ook al zo groot aan,met nu 32 weken op de teller, toch is het volgens mijn verloskundige een gemiddeld kindje, qua hoogte baarmoeder enzo.
Ik ga er toch van uit dat deze wel 4000 gram zou kunnen wegen!
Ben benieuwd!!

Terug
Bovenaan