hoe zwaar weegt/woog je baby met 12a13 weken?

Hoi, mijn dochtertje was toen (bij 13 wkn) ongeveer 60 cm en woog rond de 5 kg. Maandag mogen we weer naar het cb, ze is dan 4 mnd en een paar dagen, ben benieuwd of ze weer gegroeid is!
Groetjes Muizeke
 
mijn zoontje is nu 5 maanden..
Toen hij 3 maanden was woog hij bijna 6 kilo en hij was 60 cm lang..
Ik ben heel erg trots op mijn lieve 'grote' jongen..
 
hoi hoi,

Ons meisje woog met drie maanden net 6 kilo en was ±63 cm.
bij de geboorte woog ze 3775 gram en was ze 52 cm.

Denk dat het er ook helemaal aan ligt hoe groot en zwaar een kindje bij de geboorte is.
En als ze goed eten en goed groeien is er volgens mij niks aan de hand. Je hebt grote, kleine, dikke en dunne mensen/baby's

Groetjes Anninas
 
Mijn baby woog met 3 maanden 8,2 kg en was 65 cm lang, maar hij begon al op 4,3 kg en 54 cm bij de geboorte. Nu is hij 8,5 maanden en woog op de laatste controle bij het cb (1 maand geleden) 11,3 kg en mat 74 cm. Is niet zo leuk, omdat ik behoorlijk begin te voelen in mijn rug al dat gesjouw, maar het wordt gelukkig zeer gecompenseerd doordat het zo'n supervrolijk mannetje is.
 
Hoi

Mijn dochter woog met 3 maand 5150 gram en was 58 cm. haar geboorte gewicht was 3150 em 48 cm. Ze heeft met 6 weken wel het rs virud gehad waardoor ze niet goed groeide. Ze is inmiddels 6 maand en bijna 7 kilo gok ik. Ze eet prima, en heeft lekkere spekbeentjes, ook doet ze de eerste kruip pogingen. Erg schattig om te zien. gewicht maakt verder niet zoveel uit, zolang je kindje maar vrolijk is en goed slaapt.

groetjes grietje
 
Oh, wat erg. Ik durf het haast niet te zeggen, maar onze Noah weegt met 15 weken ruim 8 kilo (borstvoeding). Hij vliegt ook echt de bocht uit! Het rare is dat hij echt niet zo'n supergulzige eter is. Hij laat vaak een gedeelte van zijn fles staan (ben de afgelopen 3 weken de borstvoeding aan het afbouwen). Waarschijnlijk geeft zijn lichaam zelf aan dat hij zwaar genoeg is. Het is echt  1 grote bonk baby!!! (hij is qua grootte gewoon: 62,5 cm).
 
Terug
Bovenaan