hoe zwaar weegt/woog je baby met 12a13 weken?

Mijn dochtertje is nu 13 weken, en ik schat haar nu rond iets onder de 5 kilo. Ze zal ongeveer 59 cm zijn. Ze is een dunne baby, maar erg vrolijk, dus ik maak me er geen zorgen over.
 
Thomas en Sophie zijn nu 12 weken oud.
Thomas weegt 6600 gram en is 66 cm lang, Sophie is 5100 gram en 62 cm lang.
Ze hebben alle twee extreem lange armen en benen volgens de kinderarts in het ziekenhuis.
Tja we hebben de wiegjes uit de kinderwagen gehaald en ze zitte nu al in het wandelwagen gedeelte, het gaat heel goed.
Voor Thomas zullen we binnenkort op zoek moeten gaan naar een ander autozitje, die 9 maand gaan we zeker niet halen met onze reuze tweeling.

Groetjes Patricia
 
Ps. Bij de geboorte was Thomas 3600 gram en 51 cm en Sophie 2770 gram en 48 cm.
Ze zijn met 37+0 weken gehaald d.m.v. een keizersnede omdat ze beide in een stuit lagen en ik niet op een normale wijze kon bevallen.
Sophie had verminderd vruchtwater en was daarom een stuk kleiner dan Thomas.
 
Mijn jongste zoontje woog met 3 maandjes oud 8,5 kilo bij 66 cm.

en nu op 13 maandjes 14,5 kilo bij 87,2 cm.
hij krijgt nog steeds bv en groeit gewoon als een ketter hihi.
 
quote: Creatries reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2008 14:29:12'));

Thomas en Sophie zijn nu 12 weken oud.
Thomas weegt 6600 gram en is 66 cm lang, Sophie is 5100 gram en 62 cm lang.
Ze hebben alle twee extreem lange armen en benen volgens de kinderarts in het ziekenhuis.
Tja we hebben de wiegjes uit de kinderwagen gehaald en ze zitte nu al in het wandelwagen gedeelte, het gaat heel goed.
Voor Thomas zullen we binnenkort op zoek moeten gaan naar een ander autozitje, die 9 maand gaan we zeker niet halen met onze reuze tweeling.

Groetjes Patricia Hoi
dan zijn ze na die 3 weken ook wel extreem hard gegroeid!!! Want de lengte en geboortegewicht zijn ,ook met 37 weken   vrij normaal.

 
Terug
Bovenaan