hoelaat de laatste fles ?

\Wat een boffers zijn jullie, mijn zoontje slaapt nog maar 2 nachten echt door en is 18 weken. Mijn andere kinderen deden dit ook eerder hoor, maar ik heb nog niet het idee dat ik de avondvoeding er zomaar af kan halen.... ik moet hem ook altijd wel wakker maken.

Groet!

hallo,

Onze zoon is nu 4 mnd en krijgt de laatste fles tussen 20:30-21:00 en slaapt dan door tot   06:00-06:30, maar dat heeft wel 4 mnd geduurt voor dat we het juiste ritme met onze zoon vonden we hadden al alles geprobeert om hem s'nachts te laten doorslapen maar niks hielp tot een paar weken gelden . Heerlijk nu ik weer gewoon mijn nachtrust krijg.

groetjes Ellen

Mijn jochie is nu bijna 14 weken
en krijg normaal gesproken de laatse fles tussen kwart over 9 en 10uur.
maar gister geprobeerd om 8uur maar toen zat ik dus ook om 1uur weer beneden en daarna weer om 7uur en toen om 9uur weer dus was niet echt een succes haha.
normaal gesproken als ik hem om half 10 de fles geeft komt ie weer om half 8.

Hoi Ellen,

Welk schema heb jij dan, ik heb nu 7.30 uur 11.00 uur, 15.00 uur 18.30 uur en 22.30 uur. 's nachts doet hij het beter, maar wordt ook vaak nog om 5.00 uur wakker, krijgt dan een speentje.....

Hoi allemaal

Ik heb het dus idd ook maar gewoon geprobeerd en toppietoppie hoor. Ik geef hem nu om 21.00 de fles en meneer slaapt gewoon door s'nachts. S'morgens om 8.00 weer de eerste, ik ben er wel een keer of twee uit gemoeten voor zijn fieppie, maar okè. Het gaat dus erg goed zo. Volgende week weer een uurtje eerder denk ik. Want ik m oet hem ook om 21.00 wakker maken voor zijn fles. Thanx voor de tips.

Liefs Boke

Tygo is nu 15 weken. Hij krijgt zijn laatste fles om 22.30 uur. De ene keer moet ik hem er voor wakker maken, maar de andere keer wordt hij uit zichzelf om 22.00 wakker. Ik denk dat ik hem er dus nog niet af kan halen. Gister met hem naar het buro geweest, hij was in 1 maand maar 3 ons aangekomen...... Nu is hij vrij groot en zwaar voor zijn leeftijd, dus de wijkverpleegkundige zei de vorige keer al: het kan zijn dat hij een keertje wat minder snel groeit, omdat hij al een voorsprong heeft. Hij is nu 66 cm en 7 kilo. Voor 15 weken nog geen kleintje inderdaad.

Maar ik dwaal weer af. Ik geef Tygo lekker nog maar 5 voedingen, hij drinkt ze elke keer goed leeg (200 cc), dus denk dat hij het wel nodig heeft.
Groetjes happyM.

hoi,

en hoeveel voeding doen jullie dan in de fles. mijn dochter is nu net 3 maanden (15-09) en krijgt 4 flessen van 180 + 6 en om 22 uur een fles van 90 cc maar ze drinkt ze geen van allen goed leeg. ze laat altijd wel iet svan 40 cc staan daarom durf ik die fles van 22 uur er nog net af te doen. dan klrigjt ze helemaal maar zo weinig binnen

Terug
Bovenaan