Hoelaat gaan jullie kinderen naar bed ?

Mijn zoontje gaat rond 19.00 uur naar bed. Tussen 22.00 en 22.30 uur maken we hem wakker voor de fles en dan slaapt hij tot 6.00 uur ongeveer. Na de fles gaat hij weer naar bed en dan slaapt hij tot 9.30 uur ongeveer. Hij is tussen de voedingen max. 2 uur wakker en slaapt dan tot de volgende voeding. Hij slaapt dus best veel maar hij heeft het ook nodig. Hij is 3 maanden oud.

Groetjes Sonja  

Hoi hoi,

Kyano is nu 4 en een halve maand en krijgt tussen 18:00 en 19:00 zijn laatste flesje.
Meneer is dan zo moe dat hij daarna eerst nog ff lekker in bad gaat en dan rond half 8 in zijn bedje ligt.
En de volgende morgen om 7 uur moeten we hem soms wel eens wakker maken.
Heerlijk gewoon.
Dus de laatste fles van 23 uur die wil hij nog niet eens.
Oftewel hij slaapt prima. En overdag slaapt hij zo'n anderhalf uur per keer. Maar dat ligt er natuurlijk wel aan of we thuis zijn of dat we weer de hort op zijn.
want als we weg zijn dan slaap hij wat minder.

groetjes
Jolanda

Hoi Allemaal

Mijn dochtertje (5 Maanden oud) krijgt haar laatste voeding rond 8 uur en dan slaapt ze door tot 8 uur 's ochtends.
De jongens liggen er om 7 uur (5 jaar) en half 8 (bijna 8 jaar) in bed.
Dus na 8 uur is het huis weer van papa en mama.

Groetjes Jes

hoi
mijn zoontje van 4 maand  gaat om 19 uur naar bed hij is dan zo uitgeput, hij krijgt dan een fles met wat rijstebloem en wordt sochtends tussen 8 en 10 weer wakker. in het begin probeerden we om tegen 22 uur de laatste fles te geven maar dan werdt hij snachts ook weer wakker dat hielp dus niet.

groetjes simone

Hoi hoi
Mijn dochtertje bijna 13 weken gaat 's avonds tussen 19:30-20:00 uur naar bed wel maak ik haar om 22:30 uur wakker voor de laatste voeding (ik geef nog bv) dan slaapt ze door tot de volgende ochtend en maak ik haar vaak wakker rond 9:00-9:30 uur. Wel zeg ik erbij dat ze overdag minder slaapt alleen 's middags gaat ze rond 14:00 uur naar bed en maak ik haar om 16:30 uur wakker, daarna is ze dan ook tot de volgende voeding van 19:00 uur wakker op een hazeslaapje ertussen na.
Groetjes naomi

Luuk is van 14 mei. overdag houdt luuk veel hazeslaapjes. om 19.00 uur gaat hij in bad, krijgt daarna een fles en gaat in bed. om 23.00 uur wordt hij wakker voor een fles, en om 3.00 uur nogmaals, waarna hij het vervolgens om 7.00 uur tijd weer vindt voor het 'ontbijt'

Hoi hoi

Wij gaan hier met zn allen rond 7 uur naar boven
Jesse is dan meestal net in bad geweest (doe ik rond half 7) en hij krijgt om 19uur zn flesje
De andere 3 gaan dan douchen  en tegen de tijd dat Jesse zn fles opheeft en heeft geboerd zijn zij klaar met douchen
(ik douche ze trouwens gemiddeld om de dag, de andere dagen gaan zij wat later naar boven)
Jesse gaat dan zijn bedje in en samen met de andere 3 ga ik boekjes lezen en soms met de oudste nog wat dingen voor school doornemen
Om en om mag er een kind nog extra lezen....een kwartiertje
En een avond in de week is het voor de oudste (9) echt een opblijfavond
Maar uiteindelijk ligt iedereen hier om kwart voor 8 op bed en ze slapen meestal al voor 8uur
Jesse ligt er meestal om half 8 in

Groetjes Xennah

mijn zoontje nu 3 maanden gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed dan heeft hij ook zijn laatste fles gehad  
dan   wordt hij om 6.45 weer wakker gelijk met ons.
soms blijft hij ook nog wel eens doorslapen tot half 8 maar langer ook niet eigenlijk.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan