hoelaat is jullie baby klaarwakker in de ochtend ?

hmimes

New member
mijn kleine is altijd rond 09:00 wakker en is dan huilerig ik dacht eerst vast een boertje . Maar nee , die wil dan eruit . Als die aandacht krijgt etc is die helemaal happy . Ik dan natuurlijk ook . Maar soms denk je ik wil ook wel even uitslapen hihi .
 
Tussen 6 en 7 fles. Gaat daarna nog uurtje slapen en wil er dan uit.
Gaat nog even bij mij liggen en na de volgende voeding gaan we eruit. Tenzij hij om half 8/8 uur klaarwakker is dan gelijk eruit
 
Hier rond 05:30/6:00 eerste ochtend flesje en daarna lekker samen terug naar bed tot 09:30/10:00 weer flesje en dan rond 12:00 een uurtje slapen tot 13:00 en daarna pas echt goed wakker ahahaha
 
Myrthe slaapt tot ong. 08.00 dan krijgt ze de fles, tegen 08.30 weer in bed. Dan ga ik er ook uit andere dochter klaar maken, ontbijten enz. Dan komt ze rond 10.30 weer en dan is het tot 11.00 in de box.
 
9u is zeker uitslapen! Chris is tegen 7u echt wakker en heeft dan ook honger. Dus fles en dan gaat hij om 9u weer naar bed tot 9:45u. Dan ga ik lekker douchen en mezelf klaarmaken voor de dag.
Manlief staat nu rond 6:40 op voor zijn werk en als ik weer aan het werk ga zal ik gelijk met hem opstaan om tegen 7u zelf al klaar te zijn om de kleine man de fles te geven en naar de opvang te brengen. Maar goed dat is dus niet zo heel veel vroeger dan ik nu opsta.
 
Terug
Bovenaan