Hoelaat op bed leggen??

Hoi meiden,

Hoelaat leggen jullie je kleintje op bed?? Vince gaat pas na de laatste fles naar boven.. Papa is altijd langer wakker maar mama vind half 12 wel een beetje laat als ze alleen is..

Liefs Laurie

Hey Laurie,

Wij leggen Laura na de laatste fles op bed. Rond 22.00 krijgt ze de laatste en rond 22.30/22.45 ligt ze dan meestal in bed. Vaak wil ze 's avonds tussen 20.00 en 22.00 niet in bed liggen en hebben we haar gezellig bij ons. Manlief moet alweer vroeg op (06.00), dus hij wil ook wel graag om 23.00 slapen :)

Haar ritme qua flessen is momenteel: 07.00/10.00/14.00/18/00/22.00.

Ben ook benieuwd naar het ritme van jullie? :)

xxx

Hoi,

Onze kleine ligt aldoor beneden, we hadden haar eerder naar boven willen doen maar het is veel te koud op haar kamertje. Verwarming aan kan wel maar dat vind ik zelf ook niet lekker dus lijkt me ook niks voor zo'n kleintje. Maar de lichten gaan hier om ong. 23.30 uit en dan slaapt ze tot 7 / 8 uur.
Onze kleine meid krijgt nu: 7.00 / 11.00 / 16.00 / 20.00 / 23.30.
Volgende week moet mijn man om 5.00 uur zijn bed uit dus dan moet ik de 1ste en de laatste doen en de oudste op tijd op school hebben, vroeg eruit dus......

Ik geef borstvoeding op verzoek dus de tijden verschillen nogal. Ze komt meestal om de 3 uur soms om de 4 uur. Onze kleine slaapt meestal wel 8 uur door 's nachts dus dat is super. 's Avonds is ze vaak wakker en is ze lekker beneden bij ons. Overdag slaapt ze in de kinderwagen in de kamer.
We gaan rond half 11 naar boven. Meestal is de laatste voeding ook rond die tijd. Maar af en toe ook pas om 1.00 dat verschilt nogal.
Wel lastig dat we niet echt een vast schema hebben maar het gaat verder wel goed.

Hier gaat ons kleintje overdag naar bed als ze moe is ik laat haar niet in de box slapen. Vindt een box is om in te spelen en niet om in te slapen en dat kun je niet vroeg genoeg invoeren dus als ik merk dat ze moe wordt dan leg ik haar in haar bedje. Heb ook geen zin om tegen mijn oudste constant te roepen dat hij stil moet zijn omdat zijn zus slaapt dus slapen doen we boven is voor iedereen beter. En 's-avonds om 19:30u gaat ze gelijk met grote broer slapen. Ze krijgt dan rondt 22:30u de laatste voeding en slaapt dan tot een uur of 8.

Hey!!

Hier gaat Bodhi na de laatste voeding naar zijn bedje. Meestal zo rond 22.00-23.00.
Onze kleine man krijgt tegenwoordig om 6.00-10.00-13.30-17.30-21.30.
Ongeveer....want ik voed op verzoek. Soms zit er maar 3 uur tussen en soms wel 5...
Maar soms lukt dat niet ivm school of sportclubs van de kids. School redden ze ook zelf, maar ik weet dat ze het erg leuk vinden als we ze wegbrengen met Bodhi in de kinderwagen.
Zelf lig ik vaak rond 23.00 a 0.00 in bed, maar ik heb daar meer dan genoeg slaap aan..ben niet zo'n grote slaper en mijn vriend al helemaal niet...
Hij slaapt vaak pas rond 1.00, maar slaapt wel uit tot 7.30.
In het weekend langer, want na de voeding van Bodhi slapen we dan verder tot de volgende voeding en Bodhi natuurlijk ook.
Bodhi slaapt eigenlijk nog erg veel tussen alle voedingen. Voeden en dan 1 uurtje wakker en dan weer 1,5 uur a 2,5 uur slapen.
Hoe is dat bij jullie?

Fijn weekend allemaal!!

Hoi Laurie

wij leggen Merle ook vaak pas na de laatste fles tegen 22.30 op bed. Dan slaapt ze ook beter door tot 6 /7 uur 's morgens.

Ons ritme is gelijk aan velen hier zie ik
6.00/10.00/14.00/18.00/22.00
Maar het verschilt nog wel 's! Ligt eraan hoe laat ze zich meld 's morgens. probeer het dan soms nog wel een beetje te rekken zodat we weer volgens het bovenstaande schema komen, maar ik laat niet meer als 5 uur tussen de voedingen.

xxx

Hey,

We geven sinds 3 dagen Vince 5 voedingen. Zaten eerst nog op 7 advies van de kinderarts. Maar merkten dat hij steeds meer cc wilde per voeding

We proberen nu 07.30/11.30/15.30/19.30/23.30
150 cc per voeding

Alleen slaapt Vince nog niet altijd door. Het is eigenlijk pas 1 x gelukt..Geef hem dan 's nachts een klein flesje..

Na de fles van 11.30 leggen we hem ook voor een aantal uur te slapen in zijn bedje.. Soms valt hij gedurende dag wel even in slaap in de box of gewoon lekker bij ons.

Bedankt voor jullie info!

X

Terug
Bovenaan