Hoelaat op bed leggen??

Mn kleine mannetje slaapt nog niet door, en slaapt overdag ook heel erg veel. Hij gaat met etenstijd altijd even zn bed in (daar protesteert hij wel altijd heel hard tegen, maar k wil graag rustig kunnen eten..) En rond 11 uur gaat hij weer bed in tot een uur of half 11 sochtends. Wel word hij dan tussendoor wakker voor voedingen. Overdag leg ik hem ook in zijn bed als hij slaapt.

Levy is echt een huilkind, wat best lastig is. Hij wil niet alleen in slaap vallen, valt alleen in slaap als hij in slaap word gewiegt. Als hij wakker is is het van korte duur dat hij niet huilt, max 5 minuutjes, daarna zet hij het weer op een krijsen en wil hij gewiegt worden. Best lastig.

Dr zit niet echt een ritme in zn voedingen, geef om de 2 a 2,5 uur de borst. soms zelf eerder. 'snachts komt hij om de 3 uur.

Hoi allemaal,

wordt toch wel een beetje jaloers als ik naar de regelmaat kijk bij sommige van jullie. Maar hier lijkt het ook te komen. Tijden zijn ongeveer: 8.00/11.30/14.30/17.30/20.30/4.30. Jammer genoeg krijgen we de voeding van 20.30 uur niet later want dan zou ze 's ochtends later komen. Maar aanbieden op ander moment betekend niet drinken :-(. Sara heeft verder het ritme ongeveer 1 a 2 uur daarna uit bed om te spelen en daarna in haar eigen bedje slapen. In de box weigert ze om te slapen alles om haar heen in veel interessanter!

Hallo,

Wij leggen ons meisje altijd rond 2000/2100 op bed.

Voedingschema, ongeveer 600/1000/1400/1800/2200
Ze slaap snachts al door. soms 6 uur maar ook wel eens 8,5

Ze is vaak tussen 1100 en 1500 wakker en speelt dan graag of zitten in de wipstoel om alles in de gaten te houden. savonds heeft ze een wakker uurtje van 1800 1900/2000

Hallo,

Ik ben zoekende.. Hij dronk om de 3 uur, maar hij spuugt nogal, dus ik doe het nu 2 dagen om de 4 uur. Maar vannacht heeft er 9 uur tussen gezeten en vanmiddag 6,5 uur. Dus maar even kijken.
ik ben nogal van de tijd en schema's, dus ik ben van de leg. Midas niet.

Hoe werken jullie naar een ritme toe?

groeten

Hoi hoi,

Ons schema.
Tijn krijgt tussen 6.00 en 7.00- dan rond 13.30- rond 17.00 en 21.00

's avonds en 's nachts slaapt hij heel goed in zijn eigen bed.
Overdag wisselt dat nogal. de ene keer wel goed de andere keer minder.
We leggen hem wel altijd in zijn eigen bed.
Soms slaapt hij rond etenstijd even in de box.

Hier ook de 3 r. dus wakker-verschonen-eten-spelen-slapen. Zodra hij moe wordt naar bed.
Soms hoef ik er dan maar 3x heen en soms wel 30 keer.
Ala hij echt overstuur is dan haal ik m uit bed.
Anders blijven we proberen.

Gr

Dit is Lars zijn schema ongeveer.. loopt weleens anders maar niet vaak.

's Morgens wordt hij meestal tussen 06:30 en 08:00 wakker en krijgt hij de fles en gaat hij weer terug naar bed.
Dan wordt hij meestal rond 10:00 wakker en heeft hij honger tussen 10:30 en 12:00. Lekker even samen "spelen" en daarna gaan we meestal de deur uit en slaapt hij in de kinderwagen of maxicosi en als we thuis komen nog in de box.
Dan krijgt hij weer de fles tussen 15:00 en 16:00 en blijft hij meestal beneden in de box of als ik boven dingen moet doen, gaat hij naar zijn bedje. Dan krijgt hij weer de fles tussen 18:00 en 19:30 en laten we hem meestal beneden in zijn wippertje bij ons aan tafel want dan is hij vaak klaar wakker en heeft het geen zin om hem in de box of in zijn bed te leggen. 3x per week doen we hem net voor zijn laatste fles in bad. Ik vind dat het fijnste om samen te doen en ook altijd heel gezellig.
Dan komt hij meestal weer tussen 21:30 en 22:30 en
na zijn laatste fles kunnen we hem meteen in bed leggen zodra hij gegaapt heeft. Soms slaapt hij al half tijdens de fles, meestal ligt hij er voor 23:00 in.
Ik voed altijd op verzoek dus hij bepaalt zelf zijn ritme en dat gaat aardig goed al zeg ik het zelf :)

Overdag ligt Gideon vaak beneden in zijn kinderwagenbak te slapen. S'avonds gaat hij tegen 21.00 uur slapen en breng ik hem (met kinderwagenbak) naar boven. Tot voor kort dan sliep hij tot 12 uur en dan kwam hij nog tussen 2 en 3 uur in de nacht daarna kreeg ik hem niet meer op bed. Dan wilde hij bij je zijn, dus sliep hij bij me op de bank. Erg lastig maar ja je doet wat. Nu gaat het steeds beter, hij komt nu vaak pas tegen 3uur of later en kan hem daarna zo weer weg legen. Ik voed ook op verzoek maar zorg overdag wel dat er minimaal 3 uur tussen zit, anders blijft hij vragen en drinkt steeds kleine beetjes. Doordat ik het probeer te reken, komen we nu ook aardig in een ritme. en tja heb ook nog een peuter rond lopen dus dit werkt voor ons beter.

Terug
Bovenaan