hoelaat slapen

hallo
ik was benieuwd hoelaat jullie kindjes sávonds naar bed gaan
en hoe laat ze dan weer wakker worden
annique krijgt rond 20.15 a 20.30 haar papfles en gaat dan naar bed toe
ze slaapt vaak tot ongeveer 07u
met uitschieters naar 08 u of 06u grrr haha
zomaar ff vraagje
liefs sandra

mv annique 5.5e maand

Hai,

Isa (bijna 7 1/2 maand) gaat tussen 18.30 u en 19.00 u naar bed, na een lekker flesje melk met nutrix. Ze is dan echt total-loss dus rekken en later naar bed doen gaat niet lukken.
En tja, over Isa's nachten zal ik maar niet beginnen, die zijn verre van super....

Grtz. Poppetje71

Siebe krijgt sinds een paar weken zijn papfles rond 20 uur en gaat dan tegen 20.30 uur naar bed. Meestal wordt hij tussen 7.15 en 7.45 uur wakker. Sinds de ellende van de waterpokken en de slapeloze nachten die daar weer bij hoorden (net voor de waterpokken leek het beter te gaan met zijn slaapritme), slaapt hij nu weer netjes iedere nacht door, met heel af en toe één keer per nacht wakker worden. Heerlijk.....ik ben gewoon een ander mens sinds ik ook weer van een normale nachtrust kan spreken. Maar goed het mag ook wel na ruim 6 maanden.......

Hoi,

Tessa is nu 22 weken en gaat na haar laatste fles om 21.30/22.00 meteen naar bed. Dan slaapt ze altijd tot een uur of 7:00, 7:30. Ze krijgt nog vijf voedingen en nog geen bijvoeding totdat ze 6 maanden is, dus vandaar dat ze nog een laatste fles rond 21:30 krijgt. Moet haar wel altijd wakker maken voor de voedingen van 18:30 en 21:30... s'avonds is het echt een slaapkop!!

groet,
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Tess krijgt meestal om 20.00 uur haar laatste fles en gaat dan haar bed in. Meestal slaapt ze dan door tot ongeveer 07.00 uur krijgt dan weer een fles en gaat er weer in tot ongeveer 09.00 uur.

Sandra mv nick en tess

Hjerre krijgt om 7 uur zijn laatste papfles en slaapt dan door tot een uur of 8 de volgende dag. Soms moeten we hem wakker maken, soms is hij al wakker. Afhankelijk daarvan gaat hij direct slapen of eerst even spelen om   ' moe'   te worden

Groetjes Hanneke

Delano krijgt om 19.00 uur de laatste fles(met een schep nutrix),ik moet hem 's morgens altijd wakker maken door de week,omdat de oudste naar school moet,in het weekend maken we hem tussen 08.00 en 08.30 wakker,heerlijk.
Groetjes Tanja

mijn meisje(6 mnd) krijgt rond 19.15/19.30 de papfles en gaat daarna direct slapen tot volgende morgen rond 8 uur.Meestal kletst ze al rond 7 of zo en valt dan nog in slaap soms moet ik haar wakker maken om 8.30 u.
gr gaby

Terug
Bovenaan