hoelaat slapen

Hoe doen jullie dat? Die van mij is vaak al om 6.00 uur wakker! Ze krijgt om 22.30 uur een een fles (moeten we haar wakker maken) en soms is ze al om 6.00 uur wakker. Door de weeks geeft dat niet, want dan gaat toch de wekker, maar in het weekend en op de dagen dat ik niet werk zou het fijn zijn als ze wat langer zou slapen! Oja, ze is nu 5 1/2 maand en krijgt 5 flessen van 200 cc, waarvan om 18.30 een papfles waarna ze lekker gaat slapen.

Hoi,

Chelsey krijgt   tussen  19.45 en 20.15 de laatste fles en word een uur of 8/8.30 wakker, soms hoor ik haar wel om 7 uur, maar dan valt ze weer in slaap, ze is 4 en een halve maand.

Groetjes Elise

hallo,
kayleigh gaat rond 20.30 naar bed, en wordt rond 9.00 wakker, als haar grote broer haar niet eerder heeft wakker gemaakt. ze krijgt voordat ze naar bed gaat nog een fles, en snachts vaak ook nog een volle 210ml fles. ze is nou zeven maanden dus ik hoop dat dat gauw over is.
veel liefs steffie

Hoi,

Kay krijgt tussen 18.30 en 19.00 uur zijn laatste (pap-)fles en gaat dan lekker het bedje in. Hij slaapt dan gemiddelt tot 07.30 uur. Soms hoor ik hem wel iets eerder en valt hij weer in slaap en wordt later wakker en soms huilt hij al om 06.00 uur, maar dan moet meneertje gewoon even wachten. Kay is te "clever" en als ik daar één keer aan toe geef  blijft hij weer wakker worden om 06.00 uur!

Wij hebben dus altijd een heerlijke rustige avond en op een enkele uitzondering een rustige nacht..

Esmé mv Kay

Hey wijfie.

Nou je zal het vast wel weten Joëlla gaat nu rond 21:15 of 21:30 slapen.
Ze krijgt rond 21:00 uur haar laatste pap fles.

En daarna slaapt ze als een roosje door tot 8:30 s'ochtens

Veel liefs Sabina, en een dikke knuffel aan Annique van Joëlla.

Hoihoi,

Ik ben jaloers op jullie..

Lars krijgt om 7:30 zijn eerste flesje maar is om 5 uur al wakker dan doe ik gewoon een paar keer zijn speen in zijn mond dan valt hij nog even in slaap tot 7:15.. En dan knuffelen en in de box dan slaapt hij nog even 2 uurtjes en dan gaat ie weer spelen in de box of ik zit lekker vals mee te zingen bij kinderliedjes om 11:00 krijgt hij weer een fles en dan tegen 12:00 uur gaat hij weer 2 uurtjes slapen ongeveer om 14 uur krijgt hij weer een fles en dan ga ik boodschappen doen en dan blijft hij in zijn wagen want hij slaapt dan tot 17:00 uur en dan krijgt hij nog een fles tegen 20:30 nog een fles en dan is meneer klaarwakker tot 23:00 uur tegen 23:30 krijgt hij de laatste fles en nu denk je hij krijgt veel flessen... is ook wel zo maar met de inhoud van 165 ml meer wil meneer niet en hij was te tenger volgens het CB dus ik moet hem maar iets meer eten aanbieden dat doe ik dus ook ..

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan