hoelang al bezig?

Hey,

Ik ben 22 ,in mei gesopt met de pil. Heb een prachtige dochter van 2 jaar.   Ik ronde 1 beleek het  weer raak te zijn, en een bbz.  13  juni  kwam dat vanzelf tot een einde.  Ik heb in 1 jaar tijd 2 miskramen gehad. Maar  ga gewoon door voor ons 2de kindje.  

gr berna  

Hoi Daan,

Ik ben sinds februari na een miskraam weer aan het proberen.
Heb al een zoontje van 1,5.

Liefs,
Yana

ellow

ben eind maart gestopt, 23 mei bleek ik zwanger, na 5 weken helaas MK gekregen, nu weer ronde 4 vol goede moed in!!

succes

knuff sweety

hallo
ik zit ook in ronde 1 1e kindje
wilde er ook niet zo mee bezig zijn maar het tegendeel blijkt waar...
weet nog niet hoe mijn cuclus gaat verlopen maar hang me maar n beetje op aan hoe het was met de pil en we zien wel
wat ik denk is dat ik afgelopen weekend mijn eisprong was we hebben in ieder geval goed geklust ervoor tijdens en erna dus nu op het wachtbankje met iedereen , het waren er veel zag ik
liefs en iedereen veel succes
liefs tamaar

Hallo!
Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben 25 jaar. Eind sept. ben ik gestopt met de  pil en we zijn v.a. januari bezig om zwanger te worden.  Dit  wordt onze 5e poging. Na het stoppen met de pil ben ik nog steeds erg onregelmatig, dat maakt het niet gemakkelijker! Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 39 dagen.  Ik wens jullie allemaal veel suc6!

Hallo mijn naam is Linda ik ben 26 jaar en zit in ronde 2 van ons 1ste kindje. Ik vind het ongelovelijk spannend allemaal en ik had nooit gedacht dat wachten zo lang kon duren.

Ik hoop dat iedereen heel snel zwanger is.

Liefs Linda

Hoi allemaal,

Ik ben Manon en ik ben 29 jaar. Wij zijn  bezig voor de derde, heb een zoon van 5 en een dochter van 2. Op 13 april bleek ik onverwacht zwanger te zijn van een derde, dit was helaas een bbz. Wij vonden het gezin met twee eigenlijk compleet, maar willen nu toch wel graag een derde. We gaan nu ronde 1 in, NOD op 16 juli. Bij de eerste was het ronde 1 raak en bij mijn tweede ronde 4.

Groetjes, Manon

hoi hoi ik ben cora en ben 21 jaar! wij zijn in maart gestopt met de pil en zijn nu met de 2e ronde bezig 1e kindje! me nod is aankomende zaterdag dus ff afwachten!!!
kus kus

Terug
Bovenaan