hoelang al bezig

Hier ronde 4 en deze week is onze klusweek.
In de NOD-lijst zie je in welke ronde iedereen zit, dus dan heb je een overzichtje. Natuurlijk kun je jezelf toevoegen. Succes met afwachten!!

Hay meid,

Ik ben in augustus 2010 gestopt met de pil. Precies 4 weken later ben ik ongesteld geworden in septemer. Daarna ben ik niet meer ongesteld geweest want in oktober bleek ik zwanger. Na 2 maanden kreeg ik vlak voor de kerst een miskraam. Ik heb een curretage gehad en werd 6 weken later ongesteld. Inmiddels ben ik na mijn 1e zwangerschap 3 keer ongesteld geworden. Wij zijn nu voor een tweede zwangerschap en ons 1e kindje, in totaal 3 maanden bezig. 1 mei is mijn NOD. Dat zal dan de 4e keer zijn.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Hoi,

Ik zit nu in de 4e ronde. Ik zit nu nog in mijn ongidagen en ben dus aan het wachten om te gaan klussen hihi!! Ik heb ook rond 1 mei mijn nod.

Liefs ciomama

Bij mijn 1e 2 zwangerschappen was ik meteen zwanger, helaas is dat geen garantie want we zitten nu in de 3e ronde.

hoihoi
bij de eerste was ik eigenlijk meteen zwanger, maar nu duurt het helaas iets langer. zitten nu in ronde 5. in de tweede ronde was ik wel zwanger, maar dat is helaas mis gegaan met 5/6 weken.
als het goed is heb ik gister of vandaag mijn eitje gehad, dus nu aftellen en afwachten. we zullen zien.

Van onze dochter hebben we er 6 maand over gedaan en nu zijn we al in ronde 5 belandt! hopelijk is het raak anders gaan we over 10 dagen ronde 6 in!!! we duimen weer!
liefs

Van onze 1e dochter hebben we er ruim anderhalf jaar over gedaan en onze 2 dochter in de 4e ronde en nu incl een mk bijna 10 maand!

Bij mijn dochter duurde het een jaar voordat het raak was! Nu heb ik op 25 januari mijn Mirena er uit laten halen en gaan we voor een tweede! Gisteren was mijn NOD, en nu nog niks! Vrijdag hele erge (ongi) buikpijn, zaterdag beetje buikpijn, zondag niks en vandaag steeds raar gevoel in de buik maar nog steeds niks......... Ga morgen pas testen want dan is mijn man ook thuis is nu aan het werk...... Ben benieuwd! Duimen dus!

Terug
Bovenaan