Hoelang al bezig?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 2 maanden geleden gestopt met de pil, we vrijen veel rondom de tijd van mijn eisprong. Hopelijk is het deze maand raak, maar ik durf er nog niet te veel op te hopen.
Hoelang zijn de meeste van jullie bezig met zwanger te raken en hebben jullie nog goede tips?

xx

Hoi hoi.

Wij zijn al 2 jaar en 5 maanden bezig (ronde 29). We zitten vanaf het begin al in de mmm.
Tips heb ik helaas niet voor je.. wij zijn namelijk nog steeds voor de eerste bezig.

Succes!
Xx

Na dat ik 6jr de pil heb geslikt was ik de eerste keer in de 2e ronde zwanger.
Nu zijn we weer aan het proberen. Ik was nu in de 3e ronde zwanger. Helaas was dit een missed abortion.
Nu is de 1e ronde na de curettage begonnen.
Wij klussen om de dag de week van de eisprong.

Voor ons tweede kindje hebben we ronde 1 en 2 niet om de dag geklust. Toen we dit de derde ronde wel.deden was het gelijk raak. Hopelijk werkt dit goed voor ons en is het deze ronde weer raak.
Ook blijf ik daarna een half uur liggen in bed, zodat niet alles er gelijk uitloopt. Vaak met een kussen onder mn kont om de zwaartekracht te helpen ;)

Met mijn eerste was ik na 10 maand zwanger. Voor onze 2e zit ik inmiddels na 2mk en 1 bbz in ronde 22. Echt tips heb ik niet maar probeer vooral niet te veel er mee bezig te zijn. Succes en hoop voor je dat het snel raak is!

Geen anticonceptie meer sinds Juni 2010.
Haha te lang al dus.

Het is voor de eerste inmiddels weten we zo goed als zeker waar t aan ligt en rest ons ICSI.

Kan je dus echt geen tips geven.

Niet te druk om maken is er mssn een..
Maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

Liefs

Vanaf mei 2001 niet meer aan de pil. Diverse onderzoeken gehad en een groot vraagteken waarom zwangerschap uitblijft.
Alle IUI behandelingen gehad zonder resultaat. Hoe het nu staat gaan we volgend jaar voor IVF.
Maar we moeten even in een rustiger vaarwater komen.

Hier eerste (abortus) en tweede (mijn zoon) zwangerschap door de pil heen. 31juli spiraaltje er uit eerste ronde raak (missed abortion) en nu net in de 2de rond na de opgewekte miskraam

Na 3 miskramen (ongepland, maar hadden zeer welkom geweest). Toen mijn man en ik er echt voor gingen was de oudste in ronde 19 raak. Met behulp van hormonen. De tweede hadden we 1 kuur nodig. Nu wachten we tot volgende zomer af wat mijn lichaam zelf doet. 5,5 week geleden is mijn spiraaltje verwijderd omdat het niet goed zat. Dus nu ronde 1, voor een 3e wonder. Zouden het erg leuk vinden, maar blijft het uit, is het ook goed. Zijn erg gezegend met 2 gezonde jongens.

Terug
Bovenaan