Hoelang al bezig?

ik breek ff in vanuit decembermamas, om jullie een hart onder de riem te steken dat het ook snel kan gaan! eerste zwangerschap direct raak, gezonde zoon! tweede zwangersschap na 5 maanden raak. ben nu bijna 41 weken zwanger van (tot nu toe) gezonde dochter! geef de moed niet op....

er zijn ook snelle succesverhalen. heb wel gemerkt dat we bij een tweede veeel bewuster bezig waren. mij. tips: drinke veel alcohol de rest gaat vanzelf. ik weet het niet de beste tip ever, maar het heeft gewerkt hier!

Ik ben ook 2 maanden geleden gestopt met de pil en nog 2 dagen wachten of het gelukt is. Ik denk dat het bij elke vrouw anders is.

Ik zit in mijn eerste ronde.
Bij mijn eerste was het na 4 maanden raak.
Bij mijn 2e in de 1e ronde en daarna nog een miskraam gehad.
Mijn enige tip is... in de eerste van je cycles 1 x vrijen. Heb ik ooit eens gelezen om zaad te sparen.
Daarna 2 x in de week en in de week dat je vruchtbaar bent om de dag vrijen.
Succes allemaal!

Mijn 1e was in 3 maanden raak. Ik was een echte feestneus, veel drinken, roken, stappen. Ik lette echt nergens op...
Wegens ons kindje leef ik nu heel gezond. Rook en drink niet meer, we eten gezond, veel lichaamsbeweging, etc. Maar we zijn wel heel bewust bezig voor een tweede en we zitten momenteel in ronde 14.
Dus zo zie je maar. Ontspannen en er niet al te bewust mee bezig zijn, helpt volgens mij tien keer beter dan gezond leven (hoewel dat laatste altijd goed is natuurlijk).
Succes!

Terug
Bovenaan