Hoelang bijven liggen

Ik heb gelezen dat wanneer je een orgasme krijgt na de man, je baarmoedermond nog extra openstaat en in beweging komt waardoor de kans nog wat groter wordt dat de zaadcellen naar binnen zwemmen haha. Wie weet het proberen waard?
Ik heb zelf niks geks gedaan na de seks. Vaak gewoon gelijk opgestaand om te plassen etc en toch zwanger :) Dus denk dat het allemaal niet zoveel uitmaakt.

Ik bleef altijd even liggen maar niet met een kussen. Na een paar minuten ging ik naar het toilet omdat we gingen slapen. 
Overigens maar 1x seks gehad die cyclus en toen hadden we een positieve zwangerschaps test. Focus niet en laat het los, dat heeft mij vooral geholpen en toen was het ook raak

Zoals de anderen al aangeven.. volgens mij is dat echt een fabel hoor dat je met je benen omhoog zou moeten liggen etc.. bij mij was het een fluggertje snel alles eruit geperst op de wc.. wantjaa.. was nog niet echt in onze planning om een kindje te krijgen.. toch was het raak! ?
We zijn overigens wel ontzettend blij en dankbaar hoor! Ik weet hoe lang het soms kan duren om zwanger te worden, maar dat heeft denk ik niks te maken met hoe je ligt na de daad.

Terug
Bovenaan