Hoelang bloed en krampen na een miskraam?

Okay, ik ben nu een week verder en het vloeien was gisteren eigenlijk al gestopt (alleen bij het afvegen zie ik nog wat op het toiletpapier). Uiteindelijk valt het me dus nog best mee. Ik twijfel nu weer of ik nog naar de gynaecoloog zal gaan om te laten checken of alles weg is. Ik ga er ook liever niet meer heen.

Trouwens A., ik doe mee met een enquete over miskramen van de universiteit van Leiden meen ik. Enkele berichten hieronder kun je er iets over lezen hoe je je op kunt geven. Heel veel succes allemaal.

Hoi Lizzy,

Ik ben bij een plaatselijk ziekenhuis in Purmerend behandeld. Bij ons is het ook zo dat indien je zwanger bent je ook onder controle komt te staan van een kraamhotel (waar ik trouwens ook superlief geholpen ben) Deze staan in rechtstreeks kontakt met het ziekenhuis. Ik heb in die 2 dagen 2x een andere gyneacoloog gehad en beide waren ze super. Ik weet niet of ik nu gewoon mazzel heb gehad of dat dit 2 humane artsen zijn. Wat beteft mijn ongesteldheid.. deze is na 6 dagen gestopt (normaal is voor mij 3 a 4 dagen). We kunnen er weer helemaal voorgaan en zien wat de toekomst brengt. Eerst nu lekker op vakantie (helaas door familieomstandigheden kunnnen wij pas maandag weg ipv morgen). Helaas dus gisteren een verdrietige dag gehad om het verlies van mijn lieve tante.... maar na al deze moeilijke weken heb ik wel weer veel energie gekregen en die ga ik lekker op vakantie opmaken...

Jij ook nog veel sterkte...

Corina

Hallo,
Heb bij mijn eerste zwangerschap nu helaas ook een miskraam.
Ook ik vraag me af wanneer ik me zorgen moet maken met het nabloeden hiervan?.
Ik ga er niet meer mee verder, ben bang dat het door de overgewicht is, eerlijk gezegd was het al een verassing dat ik in verwachting was.
Ik weet er zijn zat vrouwen die wel ook overgewicht hebben en mazzel hebben dat het goed gelukt is.
Moet nu ook alsnog een test aankomende week voor alle zekerheid.
Maar ja ik ben er nu maar erg bang mee en over, dus dan de pil vanaf de nieuwe maand weer, hopelijk word en blijft de menstruatie hierna niet erger dan normaal?.
Ik heb het normaal zo een 5 dagen lang zeg maar, en ook niet meer zoals vroeger, dat het zelfs naar me kont helemaal ging.
Groetjes,
Kelly Mans

Verder wil ik alle vrouwen, die een miskraam hebben of hebben gehad, of zelfs meerdere keren hebben gehad of krijgen.
Heel erg veel sterkte toewensen.
Groetjes

ik had dinsdag eigenlijk zen afspraak bij de ziekenhuis voor curretage maar ik wilde ee niet meer voor gaan omdat ik die risicos las. toen heb ik het maar door middel van een pil mijn weeen moeten opwekken thuis het was niet een leuke pijn maar nu nog steeds heb il hezl erg last van buikkrampen.

hanan

Ik zou zo weer voor een curretage gaan ... ik bleef 4 weken vloeien uiteindelijk de curretage en gelijk geen bloed meer en na twee maanden was ik weer zwanger ... nu 17 weken zwanger 
succes met alles en probeer het een plekje te geven 

Terug
Bovenaan