Hoelang duurde het bij jullie voordat je een regelmatige cyclus had?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Na een heleboel ontpil verschijnselen ben ik nu eindelijk  ongesteld geworden.
Mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil duurde  nou 42 dagen.

Ik hoop dat de volgende cyclus korter gaat duren en het zo langzaam (of snel!) afbouwt naar een cyclus van +/- 30 dagen.

Hoelang duurde het bij jullie voordat je een redelijk normale cyclus van +/- 30 dagen had?
En hadden jullie lang last van ontpil verschijselen?

Alvast bedankt voor de informatie dan heb ik een beetje een idee waar ik rekening mee kan houden!

Liefs Jessy

hey hey

ik ben nu sinds maart gestopt met de pil en ben sindsdien nog maar 1 keer ongesteld geworden dat was na 53 dagen, en nu ben ik al bijna 4 maanden niet ongi geworden!! kus

Hoi,
Ben in april gestopt met de pil. Meteen een redelijk goeie cyclus. 27 27 29 29 dagen en nu opeens maar 25 dagen. Maar goed, het wilt niet altijd iets zeggen want ik lees ook vele verhalen dat vrouwen toch zwanger raken ondanks hun cyclus nog niet regelmatig is. Dus ik hoef niet meer hoop te hebben dan jou.Ik vind dat we gewoon allemaal zo spoedig mogelijk zwanger mogen zijn. Succes.

gr Ilona

hoi,

Ik ben in november 05 gestopt met de pil (na 13/14 jaar pil geslikt te hebben) en was vanaf februari regelmatig, alleen heb ik een vrij lange periode namelijk 31 dagen. Heb na 7 weken zwangerschap op 10 aug een mk gehad en zit nu dus te wachten op mijn ongesteldheid, zit nu op dag 25 dus ik hoop dat het er zo is en mijn periode iets korter wordt, maar het is ff afwachten. WEl heb ik al 2 weken last van vage klachten...moe, licht in mijn hoofd(gevoel van flauwvallen--zweterig en zwart voor de ogen), misselijkheid 's avonds geen trek in eten want het smaakt niet en ik begin te kokhalzen, 's ochtends ook raar op de maag eigenlijk de hele dag toch probeer ik wel te eten, pijnlijk gevoel onder de oksels, en een sterke reuk (ruik overal poepluchtjes terwijl niemand het ruikt....raar he) en licht wit spul in mijn onderbroek....af en toe (ook maar heeeeeel weinig) Maar het ontpillen duurt niet zo lang, is volgens mij bij iedereen ook verschillend

Succes meid...

Hoi Jessy,

Ik ben in juni gestopt,eerst een cyclus van 28 dagen,toen 30 en 31...hoop niet dat het steeds langer gaat duren.
Ik slikte al heeeel lang de pil,een jaar of 17...

Hoop dat ik daardoor nog heeeel lang moet wachten!

Heel veel succes Jessy!!
Liefs,Swinnie

ik ben eind maart gestopt en mn cyclus was de eerste maanden wel redelijk gelijk. 31,31,33,31 toen ineens 24 dagen en nu 12 dagen.  geen idee wanneer de cyclus weer gewoon gaat doen. ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voor dat je lichaam helemaal ontpilt is

liefs Sibje

ehmm..wat schrijf ik nu...hoop dat ik daardoor NIET heel lang hoef te wachten bedoel ik...foutje!!

Hahahaha.. ja hoor! Swinnie weer in de bocht...!!! hihi...

Ik ben 2 1/2 jaar geleden al gestopt omdat ik van die troep af wilde. Vanaf het begin was ik gelijk heeeeeeel regelmatig.... maar wel 45 dagen!! (wel lekker, niet zo vaak ongi, want had toen nog geen kinderwens). Na 5 maanden ineens 1 cyclus van 21 dagen   en toen gedurende een jaar een cyclus van 5 weken. Toen pas werd het netjes 28 dagen... En kort daarna had ik idd babydrang, dus kwam dat effe goed uit!! Niet dat ik daar iets aan heb gehad, want zit inmiddels in ronde 8 ...

Heb naar alle waarschijnlijkheid in ronde 3 een hele vroege mk gehad en  sindsdien is cyclus een rommeltje... (21, 32, 30, 29, 29). Zit nu op dag 21... afwachten dus.

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan