Hoelang duurde het bij jullie voordat je een regelmatige cyclus had?

hoi

Ik denk niet dat ik ooit een regelmatige cyclus ga krijgen, als tiener zat het tussen de 28 en 34 dagen. maar nu na de pil tusen de  29 en 52. schiet niet echt op dus...
wel hoop ik dat mn cyclussen wat korter gaan duren. met 32 ben ik al heeeeeel tevreden. afgelopen maand  was goed,  33 dagen.

zal eens opschrijven wat ze waren.
1e keer na stoppen pil 29 dagen toen 47 52 38 37 38 41 29 32 36 33 45 36 en de laatste keer 33. tja ik ga altijd maar van zo'n 36 tot 38  uit.
iig hoop ik dat het bij jou snel goed komt haha.

groetjes esther

Hoi,

Ik ben in april gestopt met de pil, de eerste cyclus was 54 dagen, de tweede 43 en nu hoop ik dat de derde nog korter is of dat ik zwanger ben.
Ik heb na het stoppen met de pil meestal dat ik mijn eisprong voel, had ik voordat ik met de pil begon nooit.
Bij de andere twee zwangerschappen had ik ook veel last van ontpillen, en dat duurde tot ik zwanger was.

groetjes MP

toen ik na 10 jaar de pil slikken stopte duurde het 1 jaar voordat ik mijn eerste menstruatie kreeg en toen nog een jaar voordat het redelijk regelmatig was.
gelukkig was ik toen niet gestopt omdat we een kindje wilde maar omdat ik vond dat ik wel genoeg jaren die hormonen binnen kreeg.

Hoi Jessy,
We zijn bij de eerste na ruim 7,5 jr pilgebruik, gestopt in Oktober, en zwanger in December. Cyclus meteen netjes 28/29 dg.
Dus dat zal ook echt per persoon verschillen.
Na de geboorte van de eerste niet meer aan de pil gegaan,maar toen we bij de tweede er bewust voor gingen, zijn we er in Januari voor  gegaan, en in Maart was ik toen zwanger.
Nu bij de derde, in April gestopt en in Mei er voor gegaan, en in Juli zwanger..Helaas liep dat vorige week uit op een miskraam.
Wil nu even bloeding na mk afwachten, en evt nog een ongi..Hopelijk is het nog eens voor ons weggelegd.
Succes, en verhalen van anderen helpen niet altijd. Ieder mens is nu eenmaal uniek he!
Groet R

he meis, ik ben in juni gestopt met de pil en nongi was deeerste keer daar na 31 dagen en afgelopen keer op 29 dagen , vandaag zit ik op dag28 en het is weer giga spannend
wens je veel succes en hoop op n vlugge vruchtbare tijd voor je
liefs tamaar

Hey !
Dat wij zwanger probeerde te raken van onze dochter was mijn cyclus het eerste half jaar erg onregelmatig, wel werd hij steeds korter. Na een half jaar had ik een regelmatige cyclus van 27 a 30 dagen. Het duurde 1,5 jr. voordat ik zwanger was.
We proberen nu zwanger te worden van een tweede en mijn cyclus is weer erg onregelmatig . 42,33,37,43,27. We hopen dat de laatste betekend dat ik weer een regelmatige cyclus krijg. Dus zo zie je maar, je kan er geen pijl op trekken. Ik hoop voor je dat je straks een mooi regelmatige cyclus hebt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Succes.
Liefs van Miena.

Wouw!! Wat een reacties!!!

Bdankt meiden, echt fijn dat iedereen zo meedenkt!

Liefs Jessy

Ik  ben november 2005 gestopt met de pil om ontpillen voordat we voor het echie zouden gaan. Ik ben nog steeds onregelmatig. De cyclie waren: 14.66,14,35,24,31,48 en nu zit al weer op dag 44. Ik baal er enorm van; loop constand met ob op zak.
Voor mij ook wel fijn om dit topic te lezen, stelt mij ook wat gerust. Ben niet de enige die dit meemaakt.
groetjes Rannie

Terug
Bovenaan