hoelang duurt het voordat je weer ongesteld word na een 'spontane' miskraam?

hey meiden,

Even een vraag. Hoelang duurt het ongeveer dat je weer ongesteld word als je miskraam uitzichzelf op gang is gekomen. Bedoel wanneer je niet gecurreteerd bent?!

Liefs Butterfly

Bij mij precies na 4 weken weer. Ik geloof dat het gemiddelde 6 weken is.
Echter was het veel minder dan normaal, maar wel veel langer, zo'n 2 weken. Nu 3 weken na de 1e menstruatie na de mk, vrees ik dat ik weer ongesteld ga worden!

mijn verhaal is wel wat anders omdat ik wel gecurreteerd ben...maar meestal staat er 6 weken voor.
ik verloor de eerste menstruatie ook vrij weinig, maar wel een dag of 9 en de tweede menstruatie verloor ik best veel.
maar ik heb altijd een spiraal gehad, dus bloedverlies zonder spiraal is altijd meer.

Ik heb in december een miskraam gehad en was na 35 dagen weer ongesteld. Precies zo lang als mijn cyclus voor mijn zwangerschap was. Maar mijn verloskundige zei dat het tussen de 4 en 6 weken normaal is.

hallo
ik heb zelf ook 6 weken geleden de derde miskraam gehad en precies op de dag na 6 weken kreeg mijn menstruatie weer. en ben ook nooit gecurreteerd.
ik had voor mijn miskramen altijd een cyclus van 28 dagen maar erna zat ik steeds op 35-37 dagen.
normaal zeggen ze ook ongeveer na 6 weken

Ben ik ook heel benieywd na .ik heb 15 nov mk gehad met zwangerschap bijna 7 weken .maar nu nog niet ongie.wel neg zwangerschap teste en bloed test ook neg .maar wel zwangerschaps symptomen.nu afwachte .maar pff hoelang moet ik wachte .en kun je nu weer vruchtbare dagen krijgen

Ik ben hier ook erg benieuwd naar.

heb vorige maand een spontane miskraam gehad met 5 weken zwangerschap. Zit vandaag op dag 29 van eerste ronde na miskraam en heb nog geen eisprong gehad. Ik temperatuur elke dag dus zo kan ik dat zien.

Terug
Bovenaan