hoelang duurt het voordat je weer ongesteld word na een 'spontane' miskraam?

Hoi,

Ik heb 3 mei een spontane miskraam gehad. ruim een week bloedverlies gehad. Nu nog steeds niet ongesteld geweest. Ik heb geen eisprong gevoeld.

Maar heb nu sinds 5 dagen wel zwangerschapsverschijnselen(zuur). gisteren test gedaan en die zei dat ik 1-2 weken zwanger ben. Vind het een beetje lastig te geloven, maar het zou kunnen. Is wel heel snel,maar verloskundige zei vorige keer dat er met 2 weken weer een eisprong kon komen.

Hey hoi,

Ik heb gisteren 3 weken na mijn tweede miskraam een ovulatie gehad, dus ik ga er vanuit dat ik over 2 weken ongesteld moet worden. Bij de eerste miskraam heb ik een curettage gehad, toen ook na 5 weken weer ongesteld. Gemiddeld staat er 4-6 weken voor geloof ik :)

Hoi meiden, 
Ik meld mij voor het eerst na de miskraam, begin april heb ik een miskraam gehad. ( korte uitleg: vanaf 10e jaar ongesteld, ben nu 28, 4 jaar pil vrij, altijd cyclus gehad van 28 dagen kon de klok erop gelijk zetten) heb 2 weken bloedverlies gehad. In mei geen ongesteldheid gehad, juni gyn geweest(volgens haar een soort sliert te zien maar zou zichzelf opruimen, bloedtesten waren allemaal goed!) Werd uiteindelijk 12 juni 1,5 dag minimaal ongesteld, totaal ook geen buikpijn terwijl ik normaal kronkelend leef in mijn menstruatie periode. Met gyn afgesproken dat ik 3 maanden vanaf juni mijn menstruatie zou moeten bijhouden en dan eind sept terugkomen. Echter is het ondertussen 24 juli en ben nu 11 dagen overtijd! Geen enkel teken van menstrustie. Heb slijmverlies, zware borsten, gevoelig, soms steken in mijn buik, en nu ook nog eens snipverkouden en ziek, huilerig, humeurig. Heb al 3 testen versleten allemaal negatief. Wat is nu wijsheid? Afwachten tot september of toch even bellen voor eerder?

Terug
Bovenaan